Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
پخش کنندگان مفتول استیل نسوز - دی

پخش کنندگان مفتول استیل نسوز

پخش کنندگان مفتول استیل نسوز در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت، توانسته سود خوبی به دست آورد. مفتول استیل از لحاظ مکانیکی و فیزیکی، بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و کاربرد صنعتی بسیار بالایی دارد. برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت و قیمت، بهتر است با ما در تماس باشید.

 

پخش کنندگان مفتول استیل نسوز

مشخصات مفتول استیل درجه یک

مفتول استیل ضد زنگ بوده و به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و صرفه جویی در مصرف برق، باعث محبوبیت آن شده است. این ماده یک آلیاژ فولادی بوده و شامل ۱۰/۵ درصد کروم می باشد. همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و در صنعت بسیار پر کاربرد می باشد.

 

مفتول استیل به واسطه متریالی که در آن به کار رفته است، توانمندی بسیار بالایی دارد. به طوری که فلز استیل، آلیاژی از آهن و درصد معینی از کربن می باشد و به طور کلی ۲ درصد از آهنی که برای تولید حجم معینی از آلیاژ استیل استفاده می شود، باید از اتم های کربن باشد.

 

اتم کربن به گونه‌ای می باشد که آلیاژ استیل را بهبود می بخشد و آن را در برابر رطوبت محیط مقاوم می سازد. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و در مصرف انرژی برق بسیار صرفه جویی می گردد. میزان درصد کروم در این محصول، بسیار بالا بوده و برای آن که لوله های استیل در برابر رطوبت مقاوم باشند، باید حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد به آن کروم اضافه نمود. از این رو با توجه به میزان کرومی که در ساختار آنها وجود دارد، می توان گفت مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند.

 

مشخصات مفتول استیل درجه یک

فروش انواع مفتول استیل نسوز

فروش انواع مفتول استیل درجه یک، به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. در هنگام خرید توجه نمایید مفتول سخت استیل، به دو دسته فابریک و غیر فابریک دسته بندی می شود. به طوری که نوع فابریک از میلگرد ۶/۵ تشکیل شده است. معیار سیم مفتول مرغوب و با کیفیت نرمی، وزن هر کلاف و سایز بندی است‌.

 

از ویژگی های مفتول استیل سفت می توان به موارد زیر اشاره نمود از جمله:

  • دوام بسیار بالا
  • مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • دارای سطحی یک دست و براق
  • مقاوم در برابر حرارت

 

قیمت مفتول استیل، به ضخامت آن بستگی دارد و هر ضخامت برای کار خاصی می باشد. همچنین قیمت مفتول به قیمت عواملی همچون قیمت میلگرد، قیمت وایرود، نوع مفتول آرماتور بندی بستگی دارد. برای خرید این محصول، می توانید از طریق اینترنتی و آنلاین وارد وب سایت ما شوید و محصول را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که خرید در حجم عمده، از قیمت مناسبی برخوردار است.

 

فروش انواع مفتول استیل نسوز

3

    • سلام سرکار خانم سرافراز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  1. سلام وقتتون بخیر اگه بخام سفارش بدم چقدر طول میکشه بدستم برسه؟ هزینه ارسالش چقدر میشه؟ لطفا راهنمایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما