توزیع مستقیم سیم مفتول کیلویی در سراسر کشور

فلزات یکی از پرمصرف ترین محصولات در صنایع مختلف می باشد و یکی از مهم ترین فرآورده‌ هایی که از انواع فلزات به دست می آید، سیم های مفتولی شکل هستند که برحسب فلز مورد استفاده کیفیت گوناگونی دارد. در حال حاضر توزیع مستقیم سیم مفتول کیلویی در سراسر کشور از طریق بزرگ ترین تولید کننده سیم های فلزی در کشور انجام می شود و در این توزیع مستقیم به دلیل ارائه کیلویی محصول، قیمت آن مناسب تر شده است.

توزیع مستقیم سیم مفتول کیلویی در سراسر کشور

تحمل اجسام سنگین در کدام مدل سیم بیشتر است؟

تحمل اجسام سنگین در کدام مدل سیم بیشتر است؟ از سیم مفتول در بخش های مختلفی استفاده می شود که از جمله آن می توان به بالا و پایین بردن انواع اجسام سنگین و سبک و همچنین نگهداری اسکلت ساختمان ها اشاره کرد. در انتخاب مدل این سیم ها باید به میزان تحمل آن در برابر اجسام سنگین توجه کرد. به طور مثال سیم فولادی گالوانیزه یکی از مدل های سیم های مفتولی می باشد که می تواند هر نوع سنگینی را تحمل کند چرا که فولاد به کار رفته در آن کاملاً آبدیده است.

از دیگر مدل های سیم که در تحمل اجسام سنگین عملکرد بسیار خوبی دارد، سیم های مفتول ضخیم می باشد که در این نوع سیم ها چندین رشته فلز به یکدیگر بافته شده و سیمی بسیار قطور و ضخیمی را تشکیل داده‌ که می تواند سنگینی بالای چندین تن را تحمل کند به همین دلیل از آن در آسانسور ها استفاده می شود.

از دیگر انواع سیم ها که می تواند سنگینی اجسام را تحمل کند می توان به سیم های توری اشاره کرد که در این کالا رشته های فلزی به صورت فشرده و متراکم در کنار هم قرار گرفته و توری های فلزی را تشکیل می‌ دهد که از آن می توان برای نگهداری اسکلت ساختمان ها استفاده کرد.

پارامترهای تعیین قیمت در مدل های مختلف سیم

پارامترهای تعیین قیمت در مدل های مختلف سیم با توجه به تنوع بالای سیم های تولید شده در کشور قیمت های در نظر گرفته شده برای هر مدل متفاوت خواهد بود و در ادامه پارامتر های تعیین کننده قیمت در هر مدل ذکر خواهد شد؛

  • یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین پارامترها در تعیین قیمت هر مدل سیم جنس فلز به کار رفته در تولیدشان می باشد. به طور مثال سیم های تولید شده از آلیاژ فولاد گالوانیزه به نسبت سیم های تولید شده از فلزاتی مانند مس بالاتر خواهد بود.
  • از دیگر پارامترهایی که می‌ تواند در تعیین قیمت دخیل باشد، مدل سیم است. به طور مثال در سیم های بافته شده و ضخیم به دلیل این که از رشته های فلزی بیشتری استفاده می شود قیمت بالاتر خواهد بود.
  • میزان تحمل سنگینی و نحوه عملکرد سیم در برابر فشار نیز می‌ تواند از دیگر پارامترهایی باشد که بر روی قیمت این محصول تأثیر می گذارد. چرا که میزان تحمل سنگینی نشان می دهد که محصول از لحاظ کیفی در چه درجه قرار دارد و هر چه درجه کیفی محصول بالاتر باشد به همان میزان نیز هزینه بیشتری خواهد داشت.

سفارش خرید سیم مفتول کیلویی از مطمئن ترین فروشنده

سفارش خرید سیم مفتول کیلویی از مطمئن ترین فروشنده سفارش خرید سیم مفتول سخت کیلویی از مطمئن ترین فروشنده می تواند یکی از بهترین روش های خرید باشد. چرا که معتبر بودن مرکز فروش می تواند این اطمینان را به خریدار بدهد که محصول ارائه داده شده نه تنها دارای کیفیت صادراتی است بلکه از قیمت معقول و مناسبی برخوردار خواهد بود و از سوی دیگر امکان خرید به شکل آنلاین را نیز برای مشتریان فراهم می کند.

در سفارش خرید این محصول به شکل آنلاین می توان به این سایت مراجعه نموده و با مدل های مختلف این سیم آشنا شد و سپس متناسب با نیاز سیم مورد نظر را انتخاب کرده که پس از پرداخت هزینه‌ های لازم از درگاه های الکترونیکی که نرخ به صرفه و اقتصادی دارد، سفارش صورت گرفته و بررسی و ثبت شده و سپس در سریع ترین زمان به هر شهر ایران فرستاده خواهد شد که کاملاً رایگان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما