سفارش خرید سیم مفتول آهنی با بهترین کیفیت

سفارش خرید سیم مفتول آهنی با کیفیت بالا از دو طریق حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است، برای سفارش خرید مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه‌ها و نمایندگی‌های فروش حضوری در سطح کشور و یا از طریق وب‌سایت های اینترنتی طراحی‌شده سفارش خود را ثبت کنند و محصولی با کیفیت بالا را تحویل بگیرند.

سفارش خرید سیم مفتول آهنی با بهترین کیفیت

انعطاف پذیری بالا در کدام مدل سیم بیشتر دیده می شود؟

انعطاف پذیری بالا در کدام مدل سیم بیشتر دیده می شود؟ انعطاف پذیری سیم ها اهمیت بالایی دارد و هر چه ضریب انعطاف یک سیم بالا باشد کار با آن سیم راحت تر و در عوض سیم از قیمت بیشتری برخوردار است. برای آن که به اهمیت بالای انعطاف پذیری یک سیم پی ببرید بهتر است یک تسمه پلاستیکی را تصور کنید. اگر این تسمه به هر دلیلی از انعطاف کمی برخوردار باشد ممکن است بر اثر کشیده شدن یا خم شدن به راحتی بشکند و یا پاره شود و تمام اتصالات خود را قطع خواهد کرد. از بین تمامی سیم ها سیم افشان از قدرت انعطاف بیشتری برخوردار است.

سیم افشان نوع دیگری از مدل های مختلف سیم مفتول است. این نوع از سیم از صدها رشته مسی در کنار یکدیگر ساخته می شوند و دارای بیشترین میزان انعطاف در بین انواع سیم مفتول نرم است. همچنین سیم افشان ضخامت بیشتری در بین انواع سیم دارد و به همین علت از مقاومت الکتریکی کمتر و قیمت بیشتری برخوردار است. پس از آن می توان سیم نیمه افشان و سیم NYA را در مقاوم دوم و سوم در دسته بندی انعطاف پذیر انواع سیم قرار داد.

با کاربرد مدل های مختلف سیم بیشتر آشنا شوید

با کاربرد مدل های مختلف سیم بیشتر آشنا شوید سیم مفتول نوعی از سیم است که از جنس مس با روکش پلاستیکی ساخته می شود و بیشترین کاربرد آن در کارهای برقی و تابلوهای برق است این سیم مدل های مختلفی دارد که در ادامه به معرفی مدل های مختلف آن و توضیح کاربرد آن ها پرداخته ایم. سیم مفتول NYA نوعی از سیم های مفتول است این نوع از سیم از مس نرم ساخته می شود و برای روکش آن از مواد عایق همچون پلاستیک PVC استفاده می گردد. بیشترین کاربرد این نوع از سیم در تابلوهای برقی و در مکان های خشک همچون لوله های عایق است. از این نوع سیم نباید بدون عایق در زیر گچ و روی دیوار استفاده شود.

سیم Y نوعی دیگر از مدل های مختلف سیم است. این نوع از سیم بیشترین کاربرد را برای سیم های تلفن و دستگاه های علامت دهنده دارد. روکش عایق این سیم از جنس PVC است و در رنگ های مختلف سبز، زرد، قرمز؛ ابی و سفید در بازار یافت می شود. همچنین سیم NYFA نوعی دیگری از سیم مفتول به شمار می رود که همچون سیم نیمه افشان در لوله های عایق استفاده می شود و برای اشیای قابل حمل کاربردی ندارد.

سیم نیمه افشان نوع دیگری از سیم مفتول است. سیم نیمه افشان دارای انعطاف بیشتری از سیم مفتول NYA است و همچون سایر سیم ها در نصب تابلوهای برقی در لوله های عایق استفاده می شود. همچنین از دیگر انواع سیم می توان به سیم لاکی اشاره کرد این نوع از سیم به علت کم بودن حجم عایق بیشتر در سیم کشی های موتور و انواع ترانسفورماتور استفاده می شود. از دیگر انواع سیم با کاربرد مشابه می توان به سیم NYAFZ اشاره کرد.

پخش مستقیم سیم مفتول آهنی در سراسر کشور

پخش مستقیم سیم مفتول آهنی در سراسر کشور همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد پخش مستقیم سیم مفتول آهنی و مفتول سیاه در سراسر کشور از دو طریق اینترنتی و حضوری انجام می‌شود در پخش مستقیم انواع سیم مفتول آهنی به‌ صورت حضوری مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه‌های فروش حضوری در سطح کشور انواع سیم مفتول را خریداری نمایند و از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کند. همچنین در بخش مستقیم به‌ صورت اینترنتی مشتریان با مراجعه به وب‌سایت های طراحی‌شده می‌توانند محصول خود را ثبت و درب منزل دریافت نمایند. در پخش مستقیم به دلیل حذف دسته انواع واسطه قیمت محصول تا حد زیادی کاهش می یابد و هزینه باربری نیز نصف می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما