فروش مستقیم سیم مفتول گالوانیزه با بهترین کیفیت در یزد

سیم مفتول گالوانیزه از سیم‌های بسیار پرکاربرد در ساخت و ساز ساختمان است و از وسایل ضروری برای ایجاد نما در سقف با استفاده از رابیتس می‌باشد. فروش مستقیم سیم مفتول گالوانیزه یزد با نرخ ارزان انجام می‌شود و خریداران در نقاط مختلف کشور برای فروش و صادرات آن به کشورهای دیگر نیاز خود را از این طریق تامین می نمایند تا به پایین ترین قیمت این محصول دسترسی داشته باشند.

فروش مستقیم سیم مفتول گالوانیزه با بهترین کیفیت در یزد

صفر تا صد مراحل صادرات سیم در ایران

صفر تا صد مراحل صادرات سیم در ایران تولید سیم مفتولی در انواع مختلف آن و به خصوص نوع گالوانیزه آن بسیار فراوان است و تولید کنندگان زیادی در داخل کشور این محصول را تولید و ارائه می‌کنند همچنین برای صادرات این سیم باید مجوزهای صادراتی که برای این کار نیاز است، اخذ شود و محصول از استانداردهای لازم نیز برخوردار باشد.

برای صادرات این محصول باید در کارگاه ها و کارخانه های پروانه دار تولید شده باشد تا مجوزهای صادرات را دریافت کند. در مرحله اول باید درخواست تولیدکننده یا صادرکننده مبنی بر صادرات سیم به مراجع ذیصلاح وزارت صنعت ارائه شود تا پس از طی مراحل اداری این مجوز صادر گردد.

سیم از طریق گمرک باید به کشور هدف وارد شود و این گمرک، زمینی یا دریایی است و محموله پس از ورود به آنجا و پس از پرداخت تعرفه های گمرکی لازم اجازه خروج از کشور را خواهد داشت بنابراین مراحل صادرات پیچیده نیست و بلعکس بسیار ساده می باشد و در صورت عدم بروز مشکل خاص محموله به راحتی وارده و بازارهای دیگر می شود.

این محصول اغلب به صورت کلافی تولید می‌شود و صادرات آن به این شکل هزینه حمل و نقل کمی خواهد داشت زیرا قرار گرفتن کلاف ها بر روی هم باعث می‌شود که کامیون تعداد زیادی از این سیم کلافی را در خود جای دهد.

از صفر تا صد مراحل صادرات مفتول ابهر و نمونه های دیگر این محصول زمان زیادی به طول نخواهد انجامید و در کمترین زمان از مرحله اعلام درخواست تا عبور کالا از گمرک، صادرات این محصول سریع و در زمان کم انجام می شود و محصول در زمانی کم به دست مشتریان در بازارهای هدف خواهد رسید.

معیارهای تعیین قیمت سیم در بازار داخلی

معیارهای تعیین قیمت سیم در بازار داخلی قیمت سیم در بازار داخلی بر اساس معیارهای مختلفی تغییر می کند که از جمله این معیارها میزان کربنی است که در این سیم وجود دارد و هر چه میزان کربن در سیم افزایش یابد انعطاف پذیری آن کمتر شده و محصول سفت تر خواهد بود اما وقتی کربن کم باشد این محصول انعطاف پذیری زیادی پیدا می کند بنابراین میزان کربن موجود در ساخت این سیم یکی از معیارهای مهم در تعیین قیمت آن است.

ضخامت سیم نیز عامل بعدی در این قیمت گذاری است و سیم مفتول ضخیم در هر متر دارای نرخ بالاتری است و این کاملا طبیعی است چون برای تولید آن وزن بیشتری از آهن یا فولاد مصرف شده است.

عامل تاثیرگذار بعدی در قیمت این محصول نوع سیم است چون برخی از آنها گالوانیزه بوده و برخی دارای روکش پلاستیکی عایق بوده همچنین برخی فاقد روکش هستند و به مفتول سیاه مشهور هستند؛ دسته ای نیز از نوع استنلس استیل هستند و به این ترتیب هر یک از این سیم ها به لحاظ نوع پوشش و جنسی که دارند با همدیگر دارای اختلاف قیمت می باشند.

توزیع عمده سیم مفتول گالوانیزه با کمترین قیمت در یزد

توزیع عمده سیم مفتول گالوانیزه با کمترین قیمت در یزد سیم مفتول گالوانیزه با کمترین قیمت در یزد در توزیع عمده آن به خریداران ارائه می‌شود و مشتریانی که درخواست خرید این سیم را دارند از طریق عامل توزیع محصول آن را برای خود به دست می آورند.

کمترین قیمت این مفتول فلزی فنری در یزد فرصت خوبی برای صادرات آن است و به این ترتیب درآمد حاصل از صادرات این محصول گالوانیزه نیز بالا خواهد رفت علاوه بر این توزیع به شکل عمده برای خریداران در سراسر کشور بسیار مناسب خواهد بود چون به آنها امکان تهیه مفتول درجه یک و باکیفیت را در اسرع وقت می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما