Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش مستقیم سیم مفتول بدون روکش - دی

فروش مستقیم سیم مفتول بدون روکش

مجموعه فلزی دی همه روزه در حال فروش مستقیم سیم مفتولی فلزی بدون روکش می باشد و با توجه به نیاز جوامع که روزانه در حال افزایش است تولید این مجموعه هم به مراتب باید بالاتر برود و مجموعه فلزی دی مرکز فروش و پخش عمده سیم مفتول فلزبدون روکش  به قیمت کارخانه است اما عواملی چون واسطه گران میتواند باعث افزایش قیمت محصول شود جهت جلوگیری از هزینه اضافی می توانید با مراجعه به سایت مجموعه اقدام به خرید محصول به صورت اینترنتی کرده و اطمینان کافی داشته که مجموعه فلزی دی یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان سیم فلزی است.

فروش مستقیم سیم مفتولی با روکش سخت و با متراژ های مختلف و قیمت مناسب توسط این مرکز فروش، موجب شده است که امروزه افراد بسیاری که به فروش این نوع محصولات مشغول هستند، برای خرید عمده انواع مختلف سیم‌ مفتولی مانند خرید به صورت عمده مفتول شاخه‌ای میتوانید به این نمایندگی مراجعه نمایند.

همچنین این محصولات را می توان به صورت عمده خریداری نموده تا قیمت آن از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه تر گردد.

 

 

درباره سیم مفتولی چه می دانید؟

سیم مفتولی، معمولاً به صورت تک رشته‌ای و نازک بوده و بسیار رسانا می باشد. در واقع جنس این محصولات، از فلز مس بوده و بر روی خود پوشش عایقی دارد که از جنس پی‌وی‌سی پلیمری هستند.

 

این نوع سیم ها، به دو صورت سیم خشک و یا سیم ثابت تولید می گردد که از نوع خشک آن ها، برای تهیه تابلو های تبلیغاتی و توزیع کننده های برق استفاده می گردد؛ به این دلیل که جریان برق را از خود عبور و ثابت هستند. همچنین باید بدانید که غیرقابل انعطاف می باشند.

 

این سیم ها ثابت، خاصیت ضد حریق بودن دارند و بیشتر برای منازل نیز از آن ها استفاده می شود. استفاده از این سیم های مفتولی نازک، می‌ توانند جریان برق را به راحتی عبور داده و از اتصالات ناگهانی جلوگیری نماید.

 

با توجه به این که تولید کنندگان بسیاری، امروزه به تولید سیم های مفتولی و سیم مفتول نازک مشغول به کار هستند و برخی از آن ها با استفاده از مس های بسیار مرغوب اقدام به تولید این سیم ها نموده‌اند، از این رو محصولات درجه یک را تولید و برای فروش به بازار عرضه می نمایند.

 

درباره سیم مفتولی چه می دانید؟

فروشندگان عمده سیم مفتولی

عرضه کنندگان سیم مفتولی فلزی و مفتولی نازک، این محصولات را به صورت عمده به فروش می‌ رسانند و بیشتر خریداران این سیم ها، افرادی هستند که فروشنده این کالا در سراسر کشور می باشند.

 

در مرکز فروش انواع سیم مفتولی، این محصولات به دلیل مرغوبیت بالا، جزء کالا های پر طرفدار می باشند و بیشتر افراد خرید آن را ترجیح می دهند. به طور کلی باید گفت سیم مفتولی بدون روکش و نازک، جزء سیم های جنس خوب محسوب می گردد که دارای عمر و دوام طولانی تری بوده و خرید عمده آن، بیشتر توسط نمایندگی های فروش این محصولات صورت می‌ گیرد.

 

نمایندگی ها پس از خریدن سیم های مفتول فلزی به صورت عمده، آن ها را در فروشگاه‌ های خود به صورت جزئی به فروش می‌ رسانند تا سود بیشتری را کسب نمایند. فروش بهترین نوع سیم ها با تخفیفات ویژه، باعث شده است مشتریان زیادی برای خرید این محصولات اقدام نمایند.

ضمن این که باید بدانید این کالا در متراژ های مختلف بسته بندی می گردد؛ از این رو قیمت آن ها، با توجه به متراژ این سیم‌ ها مشخص می‌ شود. با توجه به این که این سیم ها دارای کاربرد های فراوانی در صنایع گوناگون می باشند، میزان فروش آن ها بسیار بالا بوده و فروشندگان از سود بالای این محصولات راضی می باشند.

یکی ازفروشندگان عمده سیم مفتولی مجموعه فلزی دی می باشد که فروش بدون واسطه و خرید مستقیم از کارخانه سیم مفتول فلزی بدون روکش را برای همه افراد فراهم کرده است و تمام متقاضیان می توانند با قیمت مناسب تری خرید با کیفیتی نسبت به مراکز دیگر داشته باشند.

سیم مفتول نازک را از کجا بخریم؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه سیم مفتول نازک کافیست در فرم زیر با ما در تماس باشید تا از آخرین قیمت سیم های فلزی مطلع شوید.

 

 

سیم مفتول نازک را از کجا بخریم؟

178

  1. با سلام فروش به صورت حضوری هم دارید؟ تخفیف هاتون فقط برای سفارش های عمده هست؟ بسته بندی با متراژ های مشخص دارید یا اینکه متراژ خودمون میتوانیم سفارش بدیم؟

    • سلام خانم لیراوی
      وقت شما بخیر
      فروش حضوری نداریم.برای سفارش عمده در متراژ های مختلف با قسمت مشاوره فروش ما در ارتباط باشید.

  2. چرا جنس سیم های مفتول قبلا محکم تر و بهتر بود ولی الان یکم از قدرتشون کم شده. البته من محصولات شما رو هنوز استفاده نکردم تا بتونم مقایسه کنم ولی احساس میکنم هر نوع سیم مفتولی تا الان به دستم رسیده توی فروشگاه، اصلا مثل قبل نیست

  3. سیم های مفتولی در ساختمان ها و ساخت و ساز ها خیلی ب چشم میاد و دیده میشه
    چ بهتر ک جنس این سیم های مفتولی محکم و با کیفیت باشه تا بتونیم با خیال راحت ازش استفاده کنیم

  4. سلام روز بخیر این سیمها خیلی بهتر ازجاهایی که قبل خریدیم بهتر بوده به شما هم پیشنهاد میکنم خرید کنید باتشکر

  5. سلام به نظر سیم مفتولی با کیفیتی میاد. می خواستم ببینم در متراژهای کم مثلا ۱۰متر ، به صورت اینترنتی فروش دارید؟

    • سلام خانم طغانی
      وقت شما بخیر
      فرم اطلاعات مشتری در سایت رو کامل کنید تا شما رو بهتر راهنمایی کنیم.

  6. سلام وقتتون بخیر
    ارسال به شهرستان هم دارید؟
    هزینه ارسال داره یا رایگانه؟
    ممنون میشم جواب بدید

  7. سلام خسته نباشید به مجموعه سیم فلزی دی
    اطلاعات خوبی درباره سیم مفتول کسب کردم به آشنایان و کسانی که مشغول به این کار هستند حتما محصول شمارو معرفی میکنم تا از جنس های خوب شما خریداری کنند

  8. سلام ممنون از محصول خودتون ازهرنظرعالی می باشد به شماعزیزان توصیه میکنم حتما جهت کارباکفیت عالی استفاده نمایید

  9. سلام.مطالب سایت سیم فلزی دی راخواندم.وخیلی برام جالب بود.این سایت رو به بقیه معرفی میکنم.

  10. سلام وقت بخیر. اطلاعات خوبی در مورد سیم مفتولی یاد گرفتم کیفیت و ابعاد به نظرم خرید از این سایت واقعا به صرفه است. با تشکر از سایت خوبتون

  11. سلام ما از سیم مفتول دی قبلا خرید کردیم برا سیم کشی منزلمان با توجهه به اینکه از نوع سیم نازک بود کیفیت عالی داشته و از خریدمون بسیار راضی هستیم ممنون

  12. سلام خسته نباشید سیم های مفتولی همونطوری که در این مقاله اشاره کردید کاربردهای بسیار زیادی دارند سیم های مسی که دارای روکش هستند مخصوص برق می باشند و این سیمها باید دارای مقاومت بالایی برای انتقال نیروی الکتریکی باشند از این لحاظ کسانی که برای برق کشی ساختمان ها از این سیم های مفتولی استفاده می نمایند باید دقت کنند که مقاومت این سیم ها در برابر انتقال جریان الکتریکی باید بسیار بالا باشد بر فرض مثال سیم های مفتولی که جریان برق سه فاز را باید تحمل کنند از نظر مقاومتی باید بسیار قوی تر باشند سایر سیم های مفتولی نیز استفاده های دیگری دارند مثلا در صنایع ساختمان سازی و صنایع ساخت تیرچه و بلوک و سقفهای کاذب از سیم های مفتولی برای اتصال بلوک های سفالی و تیرچه ها استفاده می شود کیفیت این سیم ها باید بسیار بالا باشد تا در برابر انواع وقایع محیطی مانند رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند. از شما هم بابت ارائه این اطلاعات ارزشمند سپاسگزارم.

  13. سلام خداقوت سازندگان ساختمان ها برای صرفه جویی در هزینه ها و تهیه سیم مفتول با کیفیت حتما قبل از اقدام به خرید این محصول از سیم فلزی دی لیست قیمت بگیرید و این محصول را با قیمت مناسب خرید کنید

  14. سلام وقت بخیر سیم مفتول بدون روکش از لحاظ جنس و کیفیت بسیار عالی ست و اینکه بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت نصبت به بازار از این سایت میشه خرید کرد.

  15. سلام
    دوستان زیادی دارم که در این حرفه مشغول هستن و مایل هستم نمونه سیم مفتولی را برایم ارسال کنید تا بتوانم بازار یابی کنم
    با تشکر

  16. سلام. بنده ازاین سایت و محصول سیم مفتولی فلزی خریداری کردم جنس این سیم ها با سیم هایی قبلا از مراکز دیگر خریداری کردم فرق داشت دارای کیفیت بالایی بود. پیشنهاد میکنم شماهم ازاین محصول خریداری کنید

  17. سلامو عرض ارادت خدمت شما من از خریدم از سایت شما بسیار راضی م و انواع مختلف سیم مفتول فلزی رو خریداری کردم.

  18. سلام وقتتون به خیر
    آیا جهت صادرات سیم مفتول بدون روکش امکان همکاری با مجموعه شما وجود دارد؟
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  19. سلام و درود به نظر میاد که کیفیت سیم های مفتول شما نسبت به رقابایتان بهتر باشد بخاطر این که اطلاعات کامل جامع در این جا گذاشتید تشکر

  20. من به حوزه برق خیلی علاقه مندهستم بخاطر همین وارد سایت شما شدم
    سیم کابل ها هرچه قدر با استاندارد جهانی خصوصا با تکنولوژی ژاپن نزدیک تر باشد بهتر است

  21. سلام و وقت بخیر خدمت شما من در زمینه تولید سیم مفتول فلزی فعالیت دارم و از سایت شما هم خرید کردم ممنون

  22. من از سیم مفتول برای بستن قالب به صورت موقت استفاده میکنم و جز ابزار ضروریه کار من به حساب میاد .

  23. سیم برق واسط نور از مرکز ژنراتور ها با
    خانه های ما هستند
    سیم های برق اگر بتوان مثل فیبر نوری تغییر داد.
    برای تسریع در شبکه برقی خیلی بهتر است.

  24. به نظر من این می تواند تعریف مناسبی برای سیم مفتول باشد:
    این نوع سیم ها، به دو صورت سیم خشک و یا سیم ثابت تولید می گردد.
    که از نوع خشک آن ها، برای تهیه تابلو های تبلیغاتی و توزیع کننده های برق استفاده می گردد؛
    به این دلیل که جریان برق را از خود عبور و ثابت هستند. همچنین باید بدانید که غیرقابل انعطاف می باشند.

  25. من تو کار سقف کاذب هستم و از سیم مفتول برای بستن رابیتس گالوانیزه استفاده میکنم . برای کارم باید حتما ازتون خرید میکنم .

  26. سلام وقت بخیر . من یه کارگاه توری بافی دارم و توری مرغی درست میکنم . میخوام ازتون سیم مفتول بخرم چطوری اقدام کنم ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  27. سیم مفتولی می تواند به عنوان
    صلاح سرد ازش استفاده کرد .
    و تیرکمون مگسی زد البته که پیشنهاد نمیکنم .
    ولی کاربرد دارد در مواقع ضروری.
    اطلاعات جامعی در سایت خود گذاشتید تشکر.

  28. سیم مفتول فولادی مقاومت بالایی نسبت به زنگ زدن دارد اما قیمت بالاتری نسبت به بقیه مدل ها داره .

  29. اگر به این تعریف زیر که گفته شد:
    این سیم ها ثابت، خاصیت ضد حریق بودن دارند و بیشتر برای منازل نیز از آن ها استفاده می شود. استفاده از این سیم های مفتولی نازک، می‌ توانند جریان برق را به راحتی عبور داده و از اتصالات ناگهانی جلوگیری نماید.
    من خودم مشتاق هستم از فروشگاه شما خرید کنم امیدوارم راضی کننده باشد ……

  30. مفتول های گالوانیزه برای محیط های مرطوب خیلی کاربردی و مفید هست . من خودم برای گلخونه ام استفاده کردم ازش .

  31. سیم مفتولی من برای کار های هنری خودم استفاده دارم سیم های شما از انعطاف خوبی برخوردار است من مجسمه سیمی درست میکنم سیم های شما کیفیت خوبی دارد.

  32. سلام .روز بخیر.سیم مفتول بدون رو کش که در صنعت خیلی کاربرد داره پس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشهمن به شما این سایت رو توصیه میکنم که محصولات عالی ومرغوبی رو داره

  33. سلام، وقت بخیر در توضیحات سایت اشاره شده که عرضه این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری صورت می گیرد. برای خرید حضوری چه اقدامی باید انجام بدم؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  34. سلام خسته نباشید برای خرید باید چکار کنم؟ چون سایتتون رو چک کردم متوجه نشدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  35. سلام، وقت بخیر سیم مفتولی یکی از محصولات پرکاربرد در زمینه ساخت و ساز هست. سوال من این هست که هزینه ارسال و حمل و نقل محصولات بر عهده خودمون هست؟ چه زمانی به دست ما میرسد؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  36. سلام قیمتهای شما نسبت به سایر جاها مناسب تره ، امیدوارم کیفیتتون هم خوب باشه چون سفارش دادم و هنوز محصولتونو ندیدم

  37. سلام و خسته نباشید.مطالب درج شده در سایت خوبتون با موضوع سیم مفتول فلزی بسیار سودمند بود

  38. سلام، وقت به خیر.
    مطالبی که در مورد سیم مفتولی در اختیار ما گذاشتید، کامل و جامع بودند و هر فردی با خواندن آن به راحتی با کاربرد های سیم مفتولی بدون روکش آشنا می‌شود و می‌تواند نمونه مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید، کیفیت بالای سیم مفتولی که در این سایت عرضه می‌شود بی‌نظیر بوده و استحکام بالایی در مقابل عواملی طبیعی دارد، از این رو ماندگاري طولانی تری خواهد داشت.

  39. سلام وقت بخیر می خواستم درباره اندازه های سیم هاتون بدونم آیا امکانش هست تماس بگیرم ؟ و این که به صورت عمده تا چه حجم میشه سفارش داد

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. سلام و عرض ادب
    نمایندگی هم میدین؟ در کدام شهر ها نمایندگی دارید؟
    لطفا راهنمایی کنید

    • سلام
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  41. سلام
    می خواستم بدونم که زمان ارسالتون چقدره ینی از زمانی که سفارشمون ثبت میشه چقد زمان می بره که به دستمون برسه محصول اگر در این مورد توضیح بدید ممنون میشم؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون
    من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول و پاسخگویی شما کمال تشکر رو دارم

  43. سلام وقتتون بخیر من میخام به صورت عمده تهیه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید چطور می تونم سفارش بدم

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  44. با سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بسته بندی کابل هاتون به چه صورته ینی محافظی روی سیم ها کشیده میشه یا به صورت رولی خالیه ؟لطفا توضیح بدید.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  45. این سایت خیلی محصولات خوبی را باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.
    تشکر از این سایت

  46. سلام وقت بخیر با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه.
    پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  47. سلام میخواستم ببینم برای فروش این محصولات به شهرستان هم نمایندگی اعطا میکنین یا نه؟ شرایط نمایندگی چطوره؟تشکر

  48. من ازتون خرید کردم و راضی ام به همه پیشنهاد می کنم که حتما خرید داشته باشن از سایت خوب شما

  49. سلام وقت بخیر
    می خواستم از سایتتون خرید کنم قیمت ها رو لطفا تو سایت قرار بدین

  50. سلام وقتتون بخیر تشکر میکنم از کیفیت محصولات شما من خودم از سایتتون خرید کردم و به همه پیشنهادش می کنم

  51. سلام از سایتتون خرید کردم به نسبت بازار قیمت هاتون خیلی مناسب بود سپاس از سایت خوب شما

  52. سلام از سایتتون خرید کردم به نسبت بازار قیمت هاتون خیلی مناسب بود
    سپاس از سایت خوب شما

  53. سلام و وقت بخیر
    من مدتیه که از مشتریان این مجموعه هستم و باید بگم که واقعا علاوه بر کیفیت محصولات پاسخگویی بسیار خوبی هم دارند

  54. سلام وقت بخیر از محصولات این سایت استفاده کردم کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگی های بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایت مندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  55. سلام وقت بخیر من از این سایت خرید داشتم و یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداریشون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد.

  56. سلام و تشکر بابت مطالب جامعی که تو سایت میذارید لطفا بگید فرق سیم مفتول روکش دار با بدون روکش تو چی هستش؟

  57. این نوع سیم کاربردهای خیلی زیادی داره. البته با کیفیت های متفاوت و با ضخامت های مختلفی تولید میشه. من از جای دیگه تهیه کردم و اون چیزی که انتظارشو داشتم نبود. این بار قصد تهیه از طریق این سایتو دارم.

  58. سلام بنده به صورت عمده میخواستم سفارش بدم برای ساختمان سازی قسمت راویز کاری آیا تخفیف هم دارید برای سفارش عمده و اینکه چطوری ارسال میشه ؟

    • سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  59. سیم مفتولی که به نام های سیم غیر قابل انعطاف ،….
    سیم نصب ثابت و یا سیم خشک نیز شناخته می شود.
    معمولا برای استفاده در سیم کشی داخلی تابلوهای برق و توزیع کننده ها کاربرد دارد .

  60. سیم مفتولی کاربردهای فراوانی دارد
    تقویت سازه‌های بتونی ساخت شبکه‌های توری فلزی ساخت چارچوب و اسکلت‌بندی ساخت قفس

  61. سیم مفتول خوب و باکیفیت مناسب، از ظاهری شفاف برخوردار است.
    معمولاً سیم مفتول را با توجه به نوع کار طراحی کرده و می‌سازند و هرکدام از انواع سیم مفتولی برای استفاده در کار خاصی است، بنابراین برای انتخاب مفتول مناسب، نیاز به شناخت از نوع استفاده دارید.

  62. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  63. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام خانم نیازی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  64. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  65. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  66. سلام دوباره خدمت عزیزان در سایت خوب سیم فلزی و همینطور برند خوب دی من مشتری شما هستم و قبلاً هم سیمهای بدون روکش شما را خریداری کرده‌ام و رضایت کامل دارم خواستم بپرسم که آیا شما سیم های برق سه فاز هم دارید؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  67. سلام وقت بخیر آیا در زمان پخش لیست قیمت رو مشتری میتونه ببینه؟ پخش در زمان تعیین شده ای صورت میگیره؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  68. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید سیم مفتولی فلزی رو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  69. مطالب بسیار مفیدی بود انشاالله در آینده ی نزدیک بتوانیم همکاری داشته باشیم باهم. با تشکر از شما

  70. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  71. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم

  72. با اختلاف بهترین قیمت رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون

  73. این محصولات کاتالوگی نداره برای مشاهده بهتر و دقیق تر ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  74. سلام وقت بخیر به مجموعه سیم فلزی دی
    یکی از استفاده مهم از سیم مفتول روکش دار در طراحی انواع توری ها می باشد. از این ابزار می توان در محیط های مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال با این وسیله می توان انواع توری گابیون،توری فرنگی و حتی توری پرسی را تولید و استفاده نمود.
    از مدل های بدون روکش این محصول در طراحی انواع سیم خاردارها و سیم های خطی نیز استفاده می شود که به منظور ایجاد حصار در محیط های مختلف بسیار موثر است. این مدل را می توان با باز طراحی به همراه تیغه ها و یا به صورت سرخود تولید نمود

  75. سلام من از مجموعه سیم فلزی مفتولی بدون روکش خرید کردم بسیار راضی هستم به دیگران پیشنهاد می کنم خرید کنند

  76. این سیم ها از مقاومت بالایی برخوردار است از جنس خوبی تهیه شده پیشنهاد خرید به شما عزیزان می دهم

  77. با عرض سلام و خسته نباشید ،ما از این سیم مفتول بدون روکش خریداری کردیم ،خیلی با کیفیت هستند و قیمتشون هم بسیار مناسب ،تشکر ویژه از مجموعه خوبتون که همیشه بهترینها رو عرضه میکند

  78. سلام وقت شما بخیر برای خرید عمده سیم مفتول فلزی از مجموعه شما چه کاری باید انجام داد؟ آیا به صورت اعتباری هم میشه خرید کرد؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  79. سلام و درود
    مجموعه شما با عرضه و فروش عمده سیم مفتولی فلزی و بدون روکش و سایر محصولات خود توانسته کمک فراوانی به ما مهندسان ساختمانی و مهندسان در امور برق و صنعت بکند.

  80. سلام و عرض ادب. فروشگاهي دارين تا به صورت حضوري بيايم و از نزديك انواع اين سيم هارو ببينيم تا بتونيم بهتر سفارش بديم؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  81. این الان تو بحث کار های ساختمانی مثل آچار فرانسه می مونه
    همهههه بهش نیاز دارن
    ولی نمیدونم چرا قیمتش انقد پایین

  82. صادرات رکن اساسی پیشرفت هر صنعتی است و با کمک به رشد تولید و صادرات این محصول می توان به رشد اقتصادی و سود بالا رسید.

  83. کیفیت محصول تولید داخل پتانسیل برای رشد اقتصادی ایجاد نموده و زمینه ساز رشد در صادرات محصول خواهد بود

  84. میخواستم از طریق واتساپ سوالاتی رو که دارم باهاتون مطرح کنم. با کدوم شماره ارتباط برقرار کنم؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  85. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه سیم دی .سیم برق مفتول بدون روکش بیشتر در تابلوهای برقی استفاده میشه .سیم برق مفتولی مقاومت بیشتری نسبت در برابر خوردگی و پوسیدگی داره و نسبت به سیم افشان هم خیلی ارزونتره

  86. سلام وخسته نباشید. خیلی خوب توضیح دادید درباره سیم مفتول های نازک و ضخیم . اینکه فروش بدون واسطه هم دارید خیلی عالی هست. اما این که میگیدبا قیمت مناسب وبدون واسطه ازشما خرید کنن به صورت عمده ودر آخر میفرمایید به سود خوبی میرسن … باز در آخر مصرف کننده نهایی باید فروشنده ها رو به سود برسونه. کاش یه فکری برای خریداران جزئی هم بکنید .

  87. با سلام خدمت شما . در اول مطلب نوشته شده سیم مفتولی بدون روکش باز بعدش نوشته شده سیم مفتولی با روکش سخت ؟ یعنی هر دو رو دارین ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  88. با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه سیم فلزی دی
    و تشکر از توضیحات خوبی که در مورد خصوصیات سیم مفتولی در سایت خود قرار داده اید
    خرید به صورت عمده ای سیم های مفتولی بسیار با صرفه می باشد

  89. سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبی که در این زمینه ارائه دادین.میشه لطفا قسمت سیم ها با صخامتهای مختلف رو در سایت قرار بدین

  90. سلام دوستان این سایت محصولات با کیفیتی دارد اگر قصد خرید سیم مفتولی بدون روکش رادارید حتما این سایت رو امتحان کنید.از لحاظ قیمتی هم ارزانتر از بازار است.باتشکر

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  91. سلام
    سیم مفتول نازک یک تولید داخلی است و پرکاربردترین محصول در صنعت برق به حساب می‌آید. ممنون بابت خدمات

  92. سلام روزتون بخیر باشه
    بنده سیم مفتول بدون روکش را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب از شما خریداری کردم.
    به متقاضیان این محصول حتما پیشنهاد میکنم که این خرید رضایت بخش را تجربه کنند.
    موفق باشید.

  93. سلام
    من کارم دکوراسیون ذاخلی هست و از سیم مفتول های این سایت برای کناف زدن سقف استفاده کردم واقعا کیفیت عالی ای دارد و به همه همکاران خودم و حتی سایر شغل های مرتبط پیشنهاد میکنم که استفاده کنند.
    ممنون از اینکه پاسخی مثبت از اعتماد بهتون ب سمت ما برگردوندید.

  94. سلام وقت بخیر .خسته نباشید
    ممنونم از سایت عالی و خوبتون .از مقاله مفید و آموزنده که در سایت قرار دادید.همسرم از طریق سایت شما چند باری برای کارش خرید کرده .خیلی راضیِ.همش میگه جنس مرغوب و باکیفیت و ارسال به موقع دارن .خدا به کسب و کار شما خیر و برکت بده .من مشاور کاراشم .برحسب وظیفه لازم دونستم از شما تشکر کنم و سایت شما را به همه همکاران معرفی میکنیم .با آرزوی موفقیت برای شما

  95. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز مجموعه سیم فلزی دی،خسته نباشید، سیم مفتولی های بدون روکش کاربردهای مختلفی در صنعت دارند که درمتن بطور کامل اشاره کردید،می خواستم بپرسم که قیمت این سیم ها در ایران درمقایسه با مدل خارجی یا همون چینی چطوره،؟چرا می گن صرف نمی کنه تولید، ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  96. سلام روزتون بخیر .
    میشه لطفا درباره کیفیت و کاربرد سیم مفتولی و قیمت ات اطلاعات دقیق و بیشتری بدهید ؟
    متشکرم

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  97. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید ارسال محصولات بصورت عمده به شهرستان آیا رایگان خواهد بود؟؟،
    و اینکه امکان داره خودمون برای تحویل جنس بیاییم خدمتتون.؟
    ممنون که پاسخ میدید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  98. سلام و خسته نباشید
    ممنون از گروه خوبتون
    به محض پر کردن فرم مشاوره مجموعه سیم فلزی دی شما با بنده تماس گرفتند.ومن خیلی راحت سفارش سیم فلزی ها رو دادم.
    عجیب خوبید.
    خدانگهدار

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  99. باسلام قیمت سیم مفتول رومیفرمایین؟متری محاسبه میشه یا کیلویی؟در برابر رطوبت و زنگ زدگی،مقاومت بالایی دارن؟لطفا انواع سیم مفتول موجود رو همراه قیمت درسایت قراربدین

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  100. سلام وقت بخیر طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق
    آیا شما نمایندگی هایی در داخل شهرها برای فروش حضوری هم دارید؟ آیا این سیم های مفتولی بدون روکش از طریق این سایت قیمت مناسب تری دارند؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  101. تولید سیم مفتولی باکیفیت از ایران با وجود مواد اولیه مناسب زمینه را برای رشد اقتصادی و تولید متنوع آماده می کند .

  102. سلام وقتتون بخیر چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم و با قیمت مناسب‌تر ممنون از سایت خوبتون

  103. سیم مفتولی خوب از ایران با وجود بازار مناسب زمینه را برای رشد تجارت و تولیدسود آور آماده می کند و رشد صنعت را در پی دارد.شعبه شهرستان دارید ؟ ارسال چگونه است ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  104. سلام.سیم مفتولی با روکش سخت و با متراژ های مختلف و قیمت های مختلفی برای صادرات وجود دارد.

  105. سیم مفتول یکی از پرکاربردترین سیم موجود هست که در هر کاری میشه ازش استفاده کرد مثل راویز کاری و کار های ساختمان

  106. با عرض سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم از مجموعه سیم فلزی دی برای تولید و عرضه سیم مفتول بدون روکش با کیفیت و پرکاربرد.
    خرید از این مجموعه رو پیشنهاد میکنم

  107. سلام خسته نباشید ببخشید تخفیفتون فقط برای فروش عمده هستش یا برای خرید جزئی هم تخفیف دارید؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  108. کمترین و بیشترین میزان خرید که می توان از شما گروه محترم مجموعه بازرگانی سیم فلزی دی داشت چقدر است راهنمایی می فرمایید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  109. این سیم ها بسیار یرای استفاده مناسب هستند . من از طریق مشاوران این سایت این‌محصول را تهیه کردم . ممنون از این سایت به خاطر خدمات خوبی که ارائه می‌دهند.

  110. سلام مرسی از معرفی مراکز خرید سیم مفتول نازک من از این سیم ها برا بند رخت کارگاهم تعداد زیاد لازم دارم ممنونم

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  111. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  112. عرض ادب و احترام
    از توجه شما نسبت به بالابردن آگاهی مشتری نسبت به محصولات خود که انواع سیم و کابل می باشد سپاسگزارم
    استفاده کردم
    پایدار باشید

  113. سلام وقت بخیر سیم های مفتولی دارای ضخامت های چه اندازه ای هستند؟ قیمت روزشون الان چنده اگه بخایم برای خرید اقدام کنیم؟

    • سلام سرکار خانم زارع مهرابادی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  114. سلام این سیم مفتول بدون روکش خاصیت ضد حریق دارد وبه راحتی جریان برق را از خود عبور می دهد وکیفیتش عالیه.

  115. باسلام. سیم مفتول های این سایت یکی از بهترین کیفیت ها رو دارن وبا نازلترین قیمت من سفارش دادم بهترینه توصیه میکنم شما هم استفاده کنین و از این سایت خرید خود را انجام دهید.

  116. وقت بخیر
    من مدت هاست دارم از این سایت برای کارم سیم مفتول می گیرم،واقعا کیفیت کار بالایی دار محصولات این سایت

  117. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    مطالب و توضیحات سایت رو با دقت خوندم
    ممنون از مطالب کامل و کاربردی که نوشته بودید
    ببخشید یه سوال هم داشتم میخواستم بپرسم امکان خرید حضوری هم هست ؟

  118. مجموعه فلزی دی همه روزه در حال فروش مستقیم سیم مفتولی فلزی بدون روکش می باشد و با توجه به نیاز جوامع که روزانه در حال افزایش است تولید این مجموعه هم به مراتب باید بالاتر برود و مجموعه فلزی دی مرکز فروش و پخش عمده سیم مفتول فلزبدون روکش  به قیمت کارخانه است.

  119. کاربرد سیم مفتول روکش دار تو کجاست؟ و کاربرد سیم مفتول بدون روکش کجاست؟

  120. سلام وقت بخیر
    یک سوال ازتون دارم اینکه سیم هاتون چقدر ماندگاری دارند و برای استفاده در هر جایی مقاومت لازم رو دارند

  121. سلام وقتتون بخير ،سيم مفتولي كه ارائه دادين خيلي پر كاربرده هم در ريخته گري و هم در اهنگري ،موفق باشيد

  122. سلام روز بخیر.این سیم ها ثابت، خاصیت ضد حریق بودن دارند و بیشتر برای منازل نیز از آن ها استفاده می شود. استفاده از این سیم های مفتولی نازک، می‌ توانند جریان برق را به راحتی عبور داده و از اتصالات ناگهانی جلوگیری نماید.

  123. سلام، عکس های به کار رفته در مقاله با نوع محصول هم خوانی کمی داشت.
    به سایز سیم های مفتولی هم اشاره ای نشده بود.
    در کل اطلاعات مفید و کلی ارائه شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما