Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 38 in /home/hexoagen/public_html/simfelezi/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز تولید سیم مفتول ضخیم - دی

مرکز تولید سیم مفتول ضخیم

این مقاله با مروری بر پیکر بندی‌ ها و اندازه‌ های سیم فولادی و سپس بحث در مورد شیوه‌ های مختلف سیم‌ سازی آغاز می‌ شود. عملیات سیم کشی شامل تمیز کردن، طراحی قالب، استفاده از روان کننده ها و … مورد بحث قرار می گیرد. پوشش‌ های فلزی را می‌ توان با روش‌ های مختلفی از جمله فرآیند های غوطه‌ وری داغ، فرآیند الکترولیتی و روکش فلزی با غلتاندن نوار فلزی روی سیم اعمال کرد. این سیم‌ ها معمولاً در دسته‌ های گسترده گروه‌ بندی می‌ شوند. سیم مفتول ضخیم یکی از مهمترین و کاربردی ترین سیم ها در صنعت است و این مرکز به عنوان برترین تولیدی سیم مفتول ضخیم  آن را با کیفیت عالی تولید و توزیع می نماید.

 

مرکز تولید سیم مفتول ضخیم

نکات مهم در انتخاب سیم مفتول استیل

سیم های مفتول، دارای دسته بندی گسترده و کاربرد های گوناگونی هستند، این ها عبارت هستند از: سیم فولادی کم کربن برای مصارف عمومی، سیم مفتول استیل، سیم برای کاربرد های ساختاری، سیم برای بسته بندی و کاربرد های ظرف، سیم برای بتن پیش تنیده، سیم برای کاربرد های الکتریکی یا رسانا، سیم طناب، سیم فنر مکانیکی برای استفاده عمومی، سیم برای اتصال دهنده ها، سیم فنری برای کاربرد های خاص، سیم ساخت و ساز فنر اثاثه یا لوازم داخلی و سیم آلیاژی.

 

برای انتخاب سیم مفتول استیل، بهتر است چند نکته را بدانید و مد نظر قرار دهید تا بتوانید با توجه به نیاز و نوع مصرفی که دارید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. یک سیم مفتول استیل از سیم های استیل منفرد تشکیل شده است که به صورت یک رشته چرخیده شده‌اند. تعدادی از رشته ها روی یک هسته مرکزی بسته می شوند و در نتیجه یک سیم مستحکم تولید می شود. تعداد و اندازه سیم های در هم تنیده شده یکی از مهمترین نکات برای انتخاب سیم مفتول استیل است.

 

سیم مفتولی استیل باید بهترین سازش ممکن را بین سیم های بزرگ برای حداکثر حفاظت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش و سیم های کوچکتر برای انعطاف پذیری و جابجایی لازم ارائه دهد. ساختار یک سیم مفتول استیل با کیفیت و درجه یک به شرح زیر بیان می شود، تعداد رشته های سیم مفتولی استیل و نوع هسته پیچیده شده. با توجه به در نظر گرفتن این داده ها، شما می توانید سیم مفتولی استیل قوی و ضعیف تر را از هم تشخیص دهید. ما در کنارتان هستیم تا شما را برای یک انتخاب دقیق و بی نقص راهنمایی نماییم پس به ما اعتماد کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

نکات مهم در انتخاب سیم مفتول استیل

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول

در فرآیند تولید سیم مفتول، ابتدا سیم تا دمای ۵۰۰ درجه سانتیگراد گرم می شود. سپس توسط یک رول مربع بیضی شکل می پیچد و سیم پیچ می شود. سپس سیم نورد شده دوباره گرم می شود و توسط مجموعه‌ای از رول های مختلف بیضی شکل می پیچد و کلاف می شود. در نهایت همین فرآیند با دیگر مجموعه رول بیضی مربعی تکرار شد تا سیمی به قطر ۳ میلی متر به دست آید. با کاهش ظاهری، سطح مقطع ساختار توسط دانه های فریت ریز هم محور اشغال شده است. این نشان می دهد که فرآیند نورد بیضی مربعی، دانه های نانو ساختاری تولید می نماید، اگرچه کاهش ظاهری تنها چند در صد است.

 

استحکام کششی ماده اولیه ۳۵۰ مگاپاسکال و سیم فولادی ۹۰۰ مگاپاسکال است. این سیم تعادل خوبی در استحکام کششی و کاهش مساحت دارد. رفتار مکانیکی تقویت ژن های فولاد، در اصول بتن مسلح و فروسیمان هنگامی که سیم فولادی ریز به صورت مش بافته می شود و به عنوان تقویت کننده استفاده می شود.

 

سیم فولادی تولید فولاد، سابقه بسیار طولانی دارد. در واقع فولاد یک ماده معدنی است. سیم فولادی با فرآیند ریسندگی برای الیاف آلی در حالی که با فرآیند کشش سرد ساخته می شود که در آن یک شمش فولادی یا یک میله ضخیم از طریق یک قالب دایره‌ای شکل از یک قالب با سختی بالا کشیده می شود و نازک تر از شمش است.

 

فولاد به اندازه کوچکتر تغییر شکل می دهد. پس از ریخته گری و سخت شدن ملات سیمان، نوعی صفحه فروسمنت به دست می آید که صفحه فروسمنت از مقاومت بالایی در برابر ترک خوردگی برخوردار است؛ زیرا سیم های ریز به طور متراکم در دو جهت عمود بر هم پخش می شوند. مزایای این نوع سازه می توان به مقاومت بالای ترک خوردگی در مرحله سرویس و حذف سایر قالب ها و پشتیبانی آن در مرحله ساخت اشاره کرد.

 

مختصری درباره فرآیند تولید سیم مفتول

آشنایی با سیم مفتول فولادی

برای آشنایی بیشتر با ساختار و خواص سیم مفتول فولادی پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید، طول اندازه پیش ساخته یا غیر پیش ساخته، جهت و نوع لایه گذاری پایان سیم، درجه سیم مفتول، نوع هسته، طول تعداد کل پاها هنگام پیچیده شدن و … از عواملی هستند که در کیفیت و مقاومت سیم مفتول فولادی تاثیر به سزایی دارند.

 

اندازه و قطر سیم می تواند بر حسب اینچ یا میلی متر مشخص شود. آیا می دانید الگو های رشته سیم مفتول فولادی چیست؟ الگو های رشته سیم تعداد لایه‌ های سیم، تعداد سیم‌ ها در هر لایه، و اندازه سیم‌ ها در هر لایه، همگی بر نوع الگوی رشته تأثیر می‌گذارند. سیم مفتول را می توان با استفاده از یکی از الگو های زیر یا با استفاده از دو یا چند الگوی همزمان ساخت. اولین مدل الگوی تک لایه و رایج ترین رشته سیم با مرکز تک سیم و شش سیم فولادی با قطر یکسان در اطراف آن است.

 

سیم پر کننده که یکی دیگر از الگو های سیم مفتول فولادی است. دو لایه سیم با اندازه یکنواخت در اطراف یک مرکز با لایه داخلی که نصف تعداد سیم های لایه بیرونی است، پوشیده شده است. سیم های پر کننده کوچک برابر با تعداد لایه داخلی، در هسته سیم داخلی گذاشته می شوند. دو لایه سیم در اطراف یک مرکز با همان تعداد سیم در هر لایه روشی دیگر در ساخت سیم مفتول است. در این الگو تمام سیم ها در هر لایه قطر یکسانی دارند. سیم های بیرونی بزرگ در دره های بین سیم های داخلی کوچکتر قرار می گیرند.

 

آشنایی با سیم مفتول فولادی

مراکز پخش سیم مفتول ضخیم

این مرکز بزرگترین تولید کننده انواع سیم مفتول است و پخش سیم مفتول های درجه یک و با کیفیت را در سراسر کشور بر عهده دارد و علاوه بر بازار های داخلی، توانسته است بخش بزرگی از محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کند. انواع سیم مفتول ضخیم را می توانید از این مرکز با قیمت هایی استثنایی به صورت عمده خریداری نمایید و از آنها در صنایع مختلف و سازه های متفاوت استفاده کنید. ما مفتخریم که با تلاش و پشتکار توانسته‌ایم در صنایع گوناگون در صدر جدول باشیم.

 

مراکز پخش سیم مفتول ضخیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما