بهترین تولیدی سیم مفتول نازک

بهترین تولیدی سیم مفتول نازک، امروزه با قدرت در حال فعالیت و ارائه خدمات به تمام مردم ایران و سایر نقاط دنیا است. از این رو بهترین نوع سیم مفتول را روانه بازار نموده و افرادی که از این نوع سیم خریداری می نمایند، از کیفیت آن رضایت بسیار زیادی دارند.

 

همچنین آن را یکی از بهترین نوع سیم های موجود در بازار به حساب می آورند که در کار های تولیدی مختلف می‌توان از آن استفاده نمود. لازم به ذکر است در صنعت ساختمان سازی، بسیار کاربردی به حساب می‌ آید.

مجموعه فلزی دی یکی از بزرگترین  و بهترین کارخانه های تولید سیم مفتول نازک به شمار می رود و همچنین برترین تولیدی های سیم مفتول ضخیم در ایران متعلق به مجموعه ما هستند. مراکز ما همه روزه در حال تولید و عرضه بهترین سیم مفتول نازک اصل به متقاضیان خود می باشد.

بهترین تولیدی سیم مفتول نازک

 

مشخصات سیم مفتولی نازک

این نوع سیم مفتولی در ابعاد مختلف و گوناگون در نمونه‌ های بسیار نازک یک و دو دهم میلی متر و نمونه های کلفت، در بازار به چشم می‌خورد که برای صنایع ساختمان سازی از نمونه‌ های کلفت تر و قدرتمندتر آن استفاده شده و برای ساخت و تولید ابزار و یراق از نمونه های نازک تر آن، کارخانه‌ های تولیدی بهره می جویند که هرکدام آلیاژ بسیار قوی دارند و بسیار کاربردی هستند.

 

سیم مفتولی نازک، اغلب در کار های گلسازی نیز به کار می‌رود و افرادی که در این صنعت مشغول به کار هستند، از سیم های محفلی بسیار نازک استفاده می‌ نمایند و  وسایل های فانتزی مانند گل های فانتزی نازک و یا در مجسمه سازی از آن بهره می جویند.

 

همچنین سیم مفتولی بدون روکش، در صنایع ساختمان سازی و ساخته ابزار بسیار استفاده می شود و همچنین در ساخت ابزار زنی برای سقف خانه ها، این نوع سیم استفاده بسیار زیادی دارد. از این رو افرادی که به دنبال ساختمان سازی هستند و می خواهند سقف خانه ها را  زیبا سازند، برای زیر سازی کار خود از نمونه سیم های مفتولی کوچک استفاده می نمایند.

 

مشخصات سیم مفتولی نازک

سیم مفتول نازک چیست و کاربرد آن در کجاست؟

سیم مفتول نازک به دلیل انعطاف، کاربرد های زیادی دارد و نمی توان به یک جمعه بندی کلی رسید. همچنین تنوع در جنس سیم های تولیدی باعث گستردگی کاربرد آن شده است. بنابراین برای استفاده از سیم مفتول باید به کارایی آن توجه ویژه شود. کارشناسان مجموعه ی ما با تخصص و ارتباط با توزیع کنندگان سیم مفتول نازک در بازار، شما را در خرید وکسب اطلاعات در رابطه با مشخصات سیم مفتولی نازک راهنمایی خواهند کرد.

رایج ترین کاربرد های سیم مفتول نازک به شرح زیر است:

  • تولید انواع سیم اعم از توری حصاری، توری مرغی، توری گابیون، توری فرنگی و توری پرسی
  • تولید سیم خاردار های خطی و حلقوی به عنوان سیم راسته و یا خار مربوط متصل به آن
  • بستن قسمت های مختلف قالب برای محصور کردن محوطه بتن ریزی
  • بستن قسمت های مختلف آرماتور
  • بستن رابیتس گالوانیزه
  • تولید سیم جوش
  • تولید فنر

آشنایی با توزیع کنندگان سیم مفتول نازک

آشنایی با توزیع کنندگان سیم مفتول نازک به افرادی که به دنبال خرید این مفتول هستند، کمک فراوانی می‌ کند تا بدون دغدغه و آسایش و آرامش خاطر، بهترین نوع سیم مفتول را استفاده نموده و در کار های خود از آن بهره جویند. همچنین می تواند با چشمانی باز، خریدی خوب و کاربردی را ثبت نماید. در سراسر کشور افرادی که به دنبال خرید هستند، می‌توانند در صورت آشنایی کامل با توزیع کنندگان با آنها ارتباط برقرار کرده و خرید خوب را ثبت نمایند و از آن نهایت لذت را ببرند.

 

سیم مفتولی ارائه شده توسط شرکت‌ها، انواع و جنس های مختلفی دارد که می‌توانیم به سیم مفتولی برنجی، سیم مفتولی آهنی و آلیاژهای گوناگون دیگر اشاره نماییم که هر کدام در صنایع مختلفی به کار می روند و مورد استفاده افراد زیادی هستند. اگر به دنبال خرید آنها هستید، می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری خرید خود را انجام داده و کالای مورد نظرتان را در محل تعیین شده تحویل بگیرید.

 

همچنین از این سیم های نازک، در دسته گلسازی استفاده می گردد و بخاطر منعطف بودن سیم و نازکی آن، به خوبی می توان ساقه های گل فلزی با آن ایجاد کرد. بنابراین با خرید متراژ بالا از تخفیف ویژه سیم گلسازی بهره مند می شوید. از دیگر کارایی این سیم، برای ساخت مجسمه و دکوراسیون داخلی منزل می توان نام برد.

باتوجه به این که سیم های مفتول نازک در مبحث های گسترده ای کاربرد دارد بسیاری از تولید کنندگان در تلاشند همه روزه تولید خود را چند برابر کنند تا پاسخ به موقعی به مشتریان بدهند. مجموعه فلزی دی چندین سال است به عنوان یک کارخانه تولید سیم مفتول نازک محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست مشتریان می رساند و تمام سعی خود را دارد تا با استفاده از سایت مجموعه دی واسطه های فروش را حذف کند تا معامله صمیمی تری با متقاضیان خود داشته باشد.

درضمن برای دریافت قیمت روزانه سیم نازک برای مصارف مختلف، کافی است با ما تماس برقرار نمایید تا برایتان ارسال شود.

 

 

آشنایی با توزیع کنندگان سیم مفتول نازک

 

84

  1. سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان در مجموعه ی سیم فلزی. از اطلاعات مفید و جامعی که در مورد سیم های مفتولی نازک و کاربرد آنها و همچنین توزیع کنندگان ارائه دادید مطالب بسیاری آموختم. حتما برای استعلام قیمت و اطلاع از شرایط ویژه جهت خرید عمده ی سیم های مفتولی نازک با شما تماس خواهیم گرفت. با تشکر از شما و همچنین آرزوی موفقیت روزافزون. پیروز و سربلند باشید.

    • سلام وقت بخیر
      برای خرید عمده فرم مشخصات را تکمیل نمایید تا همکارانم با شما تماس بگیرند.

  2. سلام درود و سپاس از سایت خوبتون و ادمین وبسایت سیم فلزی دی که شرایط خوبی برای سفارش و خرید اینترنتی فراهم آوردن .سیم مفتول کاربردای زیادی داره که بیشترینش توی آلموتوربندی پی ساختمانه اگر اشتباه نکنم و انواع زیادی داره.شما قیمتهاتون به چه صورته؟ ممنون از اینکه جواب میدین و درود دو صد بدرود

  3. با سلام و درود و خسته نباشید:
    مقاله‌ی خیلی خوبی دارید سعی کردید کاربرانی را که وارد سایت میشن با بحث سیم مفتول آشنا کنید من وقتی داشتم مقاله را بررسی می‌کردم فهمیدم نزدیک ۱۰۰۰ کلمه هست که این می‌تونه خیلی خوب باشه البته جا داشت بیشتر هم بنویسید ولی همین قدر که در مورد سیم مفتول آشنا شدیم کافیه، ‌امید وارم موفق باشید.

  4. سلام، وقت بخیر
    اطلاعات جامعی در مورد توزیع کنندگان سیم مفتول ارائه کردید. برای خرید از این سایت حتما اقدام میکنم.

  5. سلام و خسته نباشید می تونم بپرسم شما چند نوع سیم مفتول را تولید و می فروشین؟
    خرید محصولاتتون و لیست قیمت ها رو می شه بهمون بگین

    • سلام علی عزیز
      وقت بخیر
      جهت اطلاع از لیست محصولات و قیمت ان لطفا فرم مربوط در سایت را پر کنیدتا شما رو بهتر راهنمایی کنیم

  6. سلام سوالی ک داشتم این هست که ایا برای شهرستان ها و مغازه های کوچک هم ارسال دارین ؟و اینکه از نظر قیمتی چه حجمی رو تقریبا خریداری کنیم قیمت عمده بهش تعلق میگیره

  7. سلام قبول باشه طاعات وعباداتتون ما از مجموعه شماسیم مفتول سفارش دادیم، واقعاکیفیت خوب وقیمت مناسبی داشتند. ممنونم

  8. سلام خداقوت قیمت عمده فروشی تون با تک فروشی تفاوتی هم داره ؟ چون من خیلی سیم مفتول نازک برای کارم نیاز دارم با چه شماره تماس بگیرم؟

    • سلام مهدی عزیز
      وقت بخیر
      برای اگاهی از قیمت عمده فروشی فرم مربوط در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  9. سلام وقت بخیر
    من خیلی راضی بودم از خریدم برای گلسازی استفاده کردم ممنون از کیفیت خوبه محصولتون

  10. یه چیزی که خیلی برام سواله اینه که این سیم ها متری هستن یا کیلویی؟
    واقن چجور محاسبه میشه قیمتشون
    مهمه برام

    • سلام امیر عزیز
      وقت بخیر
      برای آگاهی از نحوه محاسبه قیمت محصولات با واحد فروش تماس بگیرید

  11. میشه لیست مراکز فروش این سیم مفتول هارو بفرمایین که در کدوم شهر ها هستن؟
    مچکر

  12. واقعا مطالب سایتتون نسبت به سایت های دیگه خیلی کامل تره
    اطلاعات خوبی درباره سیم مفتول کسب کردم
    ممنون

  13. سلام و خسته نباشید
    شما در چه شهر های نمایندگی دارین؟
    میخاستم بیام و از نزدیک محصولاتتون را نگاه کنم

    • سلام جناب رجبی عزیز
      وقت بخیر
      نمایندگی نداریم. امکان مشاهده حضوری مقدور نیست. فروش صرفا اینترنتی است جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد تماس بگیرید.

  14. با سلام. قیمت های سیم مفتول نازک در سایت شما بسیار قیمت خوبی دارد. امکان ارسال به کشورهای همسایه وجود دارد؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  15. سلام و وقت بخیر خدمت شما من در زمینه تولید سیم مفتول نازک فعالیت دارم و از سایت شما هم خرید کردم ممنون

  16. سلام وقت بخیر
    از سایت شما خرید کردم بسیار راضی بودم ممنون از کیفیت سیم مفتول نازک موجود در سایتتون.

  17. سیم مفتول نازک برای رابیتس بندی و سنگ کاری انتخاب خوبیه و برای مکانیکی هم بکار میاد

  18. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه پویا

  19. سلام
    من همیشه از این سایت عمده خرید میکنم خداروشکر راضی هستم. به شما هم پیشنهاد میکنم خرید از این سایت را تجربه کنید

  20. سلام و سپاس
    من ازین سیم مفتولی های نازک برای ساخت مجسمه و درختچه و وسایل تزیین دکوراسیون استفاده میکنم و خیلی راضی هستم مقاومت بسیار خوبی در عین منعطف بودن داره تشکر و سپاسگزار

  21. سلام و درود. توزیع کنندگان مجموعه در زمان تعیین شده محصول رو عرضه میکنند؟ چون من خیلی عجله دارم. لطفن سریع پاسخ بدید. ممنون.

    • سلام سرکار خانم دهقان، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  22. سلام خسته نباشید
    سیم مفتول های سایت شما در چه ابعاد و اندازه ای هستند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام احسان عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  23. سلام…خداقوت…میخواستم بدونم برای صادرت به کشور اذربایجان که همیشه مشتری خوبی برای این نوع کالاها بدلیل پیشرفت ساخت و سازها بوده نیاز به واسطه دارین؟

    • سلام محسن عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  24. با سلام . سیم مفتول در جاهای مختلفی به کار میره . خانوم ها اکثرا میتونن در گلسازی از اون استفاده کنن برای کسایی که مشتری های زیادی دارن به صرفه تره که خرید به صورت عمده داشته باشن تا قیمت آن کالا مقرون به صرفه در بیاد

  25. با سلام من از این سایت سیم‌مفتول خریداری کردم سفارشم خیلی زود به دستم رسید از خریدم بسیار راضیم

  26. سلام .و عرض خسته نباشید به شما تولید کننده عزیز .میخواستم بدونم قیمت عرضه سیم مفتول به صورت کلی یا جزیی به چه صورتی هستش؟ آیا تفاوت زیادی تو قیمتش داره ؟ممنون

    • سلام جلال عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  27. سلام وقت بخیر باسایت شما آشنا شدم مطالب جامع ومفید بودآرزوی موفقیت برای مجموعه سیم مفتول دی حتما سایت شما رو به کسانی که تو کار ساختمانی هستن ومعرفی میکنم .باتشکر

  28. سلام وقت بخیر،سیم های مفتول ازگذشته تاکنون کاربرد های فراوانی داشته اند و خرید عمده ی آن برای مراکز پخش این سیم مفتول ها بسیار مقرون به صرفه است.ممنون از سایت زیبای شما

  29. بهترین سیم مفتول نازک امروزه درحال فعالیت هستن چه داخلی چه خارج. بهترین سیم مفتول و را روانه ی بازار میکند در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد میتونین چه ضخیم چه نازک این سیمو از مجموعه دی تهیه کنین

  30. سلام روزتون بخیر
    من از شایت شما سیم مفتول سفارش دادم واقعا که خیلی خیلی خوب ودن و من خیلی راضی هستم.

  31. سلام وقت بخیر
    در مورد سیم مفتول اصلا اطلاعاتی نداشتم ولی سایت شما با توجه به این که این محصول رو تولید می‌کنه خیلی خوب تونسته توضیح بده تا کسانی مثل من که در این زمینه آگاهی ندارند بتونن اطلاعات کسب کنند، ممنونم

  32. سلام‌وقت بخیر من از این سایت سیم مفتول نازک را خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد و به شما توصیه می کنم از این سایت سیم مفتول نازک را خریداری کنید.

  33. سلام . بله همین طور سیم مفتولی نازک، بیشتر در کار های گلسازی نیز به کار میره
    ممنون بابت محصول بسیار خوبتون

  34. تجربه شما در ساخت سیم مفتولی نازک و توضیحاتی که ارائه کردین بسیار خوب و اموزنده بود

  35. سلام وقت بخیر، مطالب سایت مطالعه کردم بسیار عالی بودحتما برای خرید سیم های مفتولی از سایت شما اقدام میکنم

  36. سلام روزتون بخیر خسته نباشید.
    سیم مفتول چه کاربرد هایی داره ؟میشه یکم بیشتر در موردش توضیح بدید .

    • سلام سرکار خانم صاحبی کسرینه، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  37. با عرض سلام و درود بسیار ،ما از این سیم مفتول نازک این سایت خریداری کردیم ،کیفیت خیلی خوبی داره و قیمتش هم مناسب هستش ،و اینکه این سیم مفتول رو بشه بصورت غیر حضوری و آنلاین خریداری کرد از مزایای بسیار خوب این مجموعه است و من به همه دوستان و آشنایان توصیه میکنم از محصولات این سایت دیدن کنند

  38. سلام وقت بخیر
    ممنونم از سایت خوب شما که خرید را برای خریداران اسان و راحت کرده و میتوانیم خریدی باکیفیت و با قیمت مناسب خرید کنیم .از خریدم راضیم.ممنونم

  39. باسلام ببخشید قیمت سیم مفتول رومیفرمایین.فروشتون به صورت عمده ست؟آیا درشهرستان ها نمایندگی فروش دارین؟

    • سلام سرکار خانم رحیمی کمال، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  40. سلام چندروز پیش سیم مفتول نازک ضدزنگ خرید کردم به خدا باخودم گفتم بیا جنس خارجی ببین چه خوبه جنسش عالی ولی الان که تو سایت خوندم که قزوین تولید شده و صادرات داشته واقعا کیف کردم که تولیدکننده هایی با تولیداتی باکیفیت تولیدات اروپایی داریم که باید بهشون افتخارکنیم.

  41. سلام و خدا قوت و آرزوی موفقیت برای همه تجار ایرانی
    من یک سوال داشتم اگر سفارش محصول صادراتی به شما بدم مالیاتش به گردن بندس یا شما؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  42. سیم مفتولی نازک، اغلب در کار های گلسازی نیز به کار می‌رود و افرادی که در این صنعت مشغول به کار هستند، از سیم های محفلی بسیار نازک استفاده می‌ نمایند و وسایل های فانتزی مانند گل های فانتزی نازک و یا در مجسمه سازی از آن بهره می جویند.

  43. سلام وقت بخیر. سیم مفتول فروش بالایی دارند که قیمت باورنکردنی را شامل شده اند. البته انصافا قیمتهای ارائه شده در این سایت از همه جا بهتره.

  44. افرادی که به دنبال ساختمان سازی هستند و می خواهند سقف خانه ها را زیبا سازند برای زیر سازی کار خود می توانند از نمونه سیم های مفتولی نازک و کوچک استفاده نمایند.

  45. سیم مفتولی بدون روکش، در صنایع ساختمان سازی و ساخته ابزار بسیار استفاده می شود و همچنین در ساخت ابزار زنی برای سقف خانه ها، این نوع سیم استفاده بسیار زیادی دارد.

  46. سلام و عرض ادب سیم مفتولی کاربرد های فراوان داره که متاسفانه قیمتشم بالاست.از این سایت تشکر میکنم که با قیمت منصفانه تر محصول رو ارائه میدن

  47. سلام وقت بخیر سیم مفتولی نازک کاربرد فراوانی دارد که مشتریان با توجه به شغل خود این محصول را خریداری می نمایند از جمله برای بستن راویس به سقف برای گچ کار مورد استفاده قرار می گیرد

  48. سلام و درود به تولیدکنندگان محصولات و سازندگان این مجموعه که با حذف واسطه ها باعث شدند مشتری مستقیم با تولید کننده متصل شود و خریدی مقرون به صرفه را تجربه کند ممنون از سایت سیم فلزی دی

  49. با عرض سلام و خسته نباشید من تصمیم دارم از این سایت سیم مفتول خریداری کنم میخواستم بدونم برای شهرستان هم ارسال می کنید؟

    • سلام سرکار خانم عنایتی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  50. مجموعه فلزی دی یکی از بزرگترین و بهترین کارخانه های تولید سیم مفتول نازک به شمار می رود

  51. وقت بخیر
    برای مغازه ازشما سیم مفتولی نازک سفارش دادم،کاملا از خریدم راضی هستم

  52. سلام شرمنده یک سوال داشتم آیا به صورت متری هم فروش دارید؟ من به متراژ کمی از این سیم ها نیاز دارم می توانید برایم ارسال کنید.

    • سلام سرکار خانم یوسفی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  53. سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان مجموعه ی بزرگ و موفق سیم فلزی و مردم عزیز طاعات و عباداتتون هم مقبول درگاه حق تعالی.مطالب سایت را مطالعه کردم توضیحاتی که در مورد سیم مفتول و کاربردهاش دادین بسیار مفید و جامع بود.لطفا من رو با راه های ارتباطی و نحوه ی ارتباط با مشاوران فروش و چگونگی ثبت سفارش آشنا کنید.باتشکر از سایت خوبی که دارید و مطالب سودمندی که در اختیار افراد قرار میدهید

  54. سلام من مغازه گل فروشی گل های کریستال دارم که کلی کسی هم دارند برای کار میکنن، از سیم مفتول های روکش دار نازک برای درست کردن گل هامون استفاده می کنیم

  55. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم

  56. با سلام و وقت بخیر. از محصول خوبتون استفاده می کنم و ازش راضی ام. در زیر سازی سقف که ازش استفاده می کنیم، انعطاف پذیری خیلی بالایی داره. با تشکر فراوان از مجموعه سیم فلزی

  57. سیم مفتول خیلی جاها می شه ازش استفاده کرد ما معمولا تو ماشین و جاهای دیگه همیشه یه سیم مفتول نازک حداقل نگهمیداریم.

  58. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما تیم حرفه ای

    خواستم از شما بابت تولید سیم مفتول تشکر کنم

    با آرزوی بهترین ها برای شما

  59. سلام وقت بخیر . سیم مفتولی بدون روکش، در صنایع ساختمان سازی و ساخته ابزار بسیار استفاده می شود و همچنین در ساخت ابزار زنی برای سقف خانه ها، این نوع سیم استفاده بسیار زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما