فروش ویژه مفتول استیل فنری

مفتول فنری از دسته آلیاژهایی هستند که در فرایند تولید آن عناصر کربن، سیلیسیم، منگنز، کروم، مولیبدین و وانادیوم استفاده می شود باتوجه به اینکه یکی از عناصر این محصول کربن است نام دیگر آن پر کربن است و همچنین  به دلیل آنکه در ساخت این مفتول استیل فنری سیلیسیم استفاده می شود خاصیت فنری و ارتجاعی بالایی دارد. مجموعه فلزی دی به عنوان مرکز فروش عمده مفتول استیل فلزی باکیفیت در ایران و خاورمیانه فعالیت می کند.

فروش مفتول استیل فنری، به صورت ویژه در سایت سیم فلزی دی، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مفتول استیل فنری، محصولی بسیار پرکاربرد در صنایع خودروسازی، نفت و گاز، تولید لوازم خانگی، ساخت انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در داروسازی، تولید انواع سرندهای مورد استفاده در کارخانه‌های سیمان و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

 

جالب است بدانید این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با قیمت مناسب توسط فروشنده آن ارائه شده است. بنابراین خریداران می توانند در فروش ویژه این محصول، آن را با قیمت ارزان و برای آدرس خود سفارش دهند.

 

فروش ویژه مفتول استیل فنری

مشخصات انواع مفتول استیل فنری

مفتول استیل فنری، در حقیقت شمش آلیاژ استیل است و محصولی کاربردی جهت تولید انواع مختلف فنر و کابل‌های صنعتی است که در گریدها و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود. انواع مختلف این فنرها می‌توانند در ساخت فنرهای پیچشی، ابزار آلات موسیقی، فنر تسمه‌ای و بسیاری از موارد دیگر کاربرد داشته باشند.

 

در واقع می‌توان گفت، تولید انواع مختلف فنر با توجه به مصارف متفاوت آن، اصلی‌ترین دلیل تولید و فروش مفتول استیل فنری است. همچنین وجود تنوع در این مفتول‌ها از نظر قطر و گرید، بسیار زیاد است و باعث شده است که هر یک از آنها برای ساخت محصولات مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

 

به طور کلی انواع مفتول استیل فنری شامل ترکیباتی از عناصر آهن، کروم، نیکل و کربن است و خاصیت ارتجاعی(فنری) دارد. و در حالت کلی معمولا دارای حداقل ۱۰ درصد کروم بوده و میزان کربن موجود در آن به ۱.۲ درصد می‌رسد. در واقع تفاوت در میزان این دو عنصر، باعث ایجاد انواع مختلف این مفتول‌ها شده که به طور معمول در دو نوع فنری و نرم ساخته می‌شوند.

 

علاوه بر این مفتول‌های فنری در مواردی به دلیل وجود عنصر سیلسیم، دارای ویژگی الاستیسیته نیز بوده و همچنین با دارا بودن عنصر کروم در ترکیبات این نوع مفتول، مفتول‌های فنری از استحکام و مقاومت مناسبی در برابر خوردگی برخوردارند.

مهم‌ترین ویژگی‌های مفتول استیل فنری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مفتول استیل فنری، ضدزنگ بودن آن است که در واقع مزیت این نوع مفتول نسبت به سایر انواع مفتول می‌باشد. دیگر مشخصه‌ی این نوع مفتول، همان قابلیت ارتجاعی و خاصیت فنری آن است.

 

مفتول استیل فنری در دسته‌ی انواع فولاد پرکربن قرار می‌گیرد و ترکیبات فلزی این دسته، شامل ۶ تا ۹ درصد کربن می‌باشند. در مفتولی که میزان کربن آن بیشتر باشد، سختی استیل افزایش یافته و به این ترتیب حالت فنری پیدا خواهد کرد؛ اما با کاهش آن، خاصیت نرمی مفتول افزایش می‌یابد. همچنین انواع مختلف این محصول، دارای خاصیت ضدزنگی متفاوتی هستند.

 

به این ترتیب که هر چه میزان کروم در این مفتول بیشتر باشد، خاصیت ضد زنگ بودن آن افزایش می‌یابد. علاوه بر این با افزودن عنصر مولیبدن به این محصول، مقاومت آن نسبت به انواع محلول‌های اسیدی به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

 

ما در سایت اینترنتی شرکت سیم فلزی دی، انواع مفتول گالوانیزه و مفتول استیل فنری را با ابعاد استاندارد و ساخته شده از آلیاژهای متنوع، متناسب با نیاز شما و به قیمت کارخانه، ارائه می‌نمائیم.

 

بررسی انواع مفتول استیل فنری

بهترین مرکز تولید مفتول استیل فنری

مرکز تولید مفتول استیل فنری که همچنین برترین تولیدی سیم مفتول ضخیم در ایران است، انواع مختلف این محصول را در طول و قطرهای متفاوت با استفاده از مواد اولیه‌ی دست اول و باکیفیت، تولید نموده و آن را به روش مستقیم در اختیار کسانی که به صورت عمده به آن نیاز دارند قرار می‌دهد. از این رو می‌توان جهت تولید انواع محصولات و فرآورده‌های جانبی یا صادرات به دیگر کشورها از آن استفاده نمود.

 

در حال حاضر مجموعه‌ی سیم فلزی دی، به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید مفتول استیل فنری در بازار آماده‌ی ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین انواع مفتول‌ از جمله ارائه بهترین مفتول استیل فلزی با بهترین قیمت به شما خریدار گرامی است.

 

این مرکز تولید برای معرفی دقیق انواع مفتول استیل، اقدام به راه‌اندازی وبسایت پیش رو نموده است که در بخش محصولات آن، انواع مختلف این محصول و قیمت روز هر یک از آنها را به نمایش گذاشته است. از این رو خریداران می‌توانند، به راحتی از طریق همین بخش از سایت نسبت به سفارش محصول موردنظر خود اقدام نمایند.

مجموعه فلزی دی  همه ساله خرید وفروش مرقون به صرفه مفتول استیل فلزی را انجام می دهد و همه روزه در تلاش است محصول با کیفیتی را ارئه کند.

خرید مستقم از مراکز فروش ویژه مفتول استیل فنری

برای خرید مستقیم و بی‌واسطه و برقراری ارتباط با مراکز فروش ویژه مفتول استیل فنری روش‌‌های گوناگونی وجود دارد. که همه‌ی آنها در همین وب‌سایت قرار داده شده است. به این ترتیب مفتول به صورت بدون واسطه و با کمترین نرخی که امکان دارد، به دست خریداران آن خواهد رسید. همچنین برای آگاهی از قیمت روز سیم مفتول فنری کافیست در فرم تماس با ما مشخصاتتان را وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

 

کارشناسان فروش ما در سایت سیم فلزی دی، ضمن برقراری تماس با شما خریدار گرامی، ضمن ارائه‌ی قیمت فروش ویژه مفتول استیل فلزی و ذکر مشخصات آن به طور دقیق، شرایط پرداخت، زمان ارسال و تحویل محصول و دیگر جزئیات مربوط به سفارش‌تان را در قالب پیش‌فاکتور به اطلاع شما خواهند رساند. و پس از ثبت سفارش نیز تا زمان تحویل بار و اطمینان از رضایت مشتری از دریافت کالای درخواستی با شما در ارتباط خواهند بود.

 

مرکز تولید مفتول استیل فنری

16

  1. سلام خسته نباشید
    خداروشکر تنوع محصولاتتون زباده و ب حسب نیازمون میتونیم انتخاب کنیم.
    کدوم محصولتون در برابر گرما مقاومت بیشتری از خودش نشون میده؟
    بنده در معدن بنتونیت در خراسان جنوبی سابقه کار و فعالیت دارم و این محصولات در همچین جاهایی بسیار کاربردی هستن ولی متاسفانه بیشتر از اجناس و محصولات خارجی استفاده میشد و خوشحالم که در این زمینه تولید کننده داخلی داریم
    ممنونم بخاطر مطالب مفید و محصولاتی که تولید میکنین و منتظر پاسختون هستم تا ببینم کدوم محصول رو باید سفارش بدم و خرید کنم

    • سلام مهدی عزیز
      برای مشاوره تخصصی فرم مشخصات را تکمیل کنید تا همکارانم با شما تماس حاصل نمایند.

  2. سیم مفتول های فلزی واقعا از کاربردی زیادی برخوردارند. من توی مکانیکی کار میکنم و نیاز زیادی به این سیما دارم، ولی خب از این سیما واسه کار های زیادی استفاده میشه. مثلا واسه محکم سازی شیر هایی آبی که نشستی دارن یا…، دفعه قبلی از فروشگاه های داخل شهر خریدم که متسفانه از کیفیت مناسبی برخوردار نبودن. ولی خب ایندفعه از سایت خوب شما این سیم ها رو خریداری کردم که کاملا راضی هستم. مرسی از سایت خوبتون. یه سوال اونم اینکه ارسال به خارج کشور هم دارین؟ با تشکر

  3. سلام ، ممنون از توضیحات کامل و جامع درباره ی مفتول استیل فنری ، فقط ببخشید یک سوال ، اینکه افزایش درصد کربن در مفتول از ۶ به ۹ درصد باعث افزایش احتمال شکست آن میشود ؟

  4. سلام وقتتون به خیر
    آیا جهت صادرات مفتول استیل امکان همکاری با مجموعه شما وجود دارد؟
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید

  5. با سلام فروش به صورت حضوری هم دارید؟ تخفیف هاتون فقط برای سفارش های عمده هست؟ بسته بندی با متراژ های مشخص دارید یا اینکه متراژ خودمون میتوانیم سفارش بدیم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  6. سلام و وقت بخیر خدمت شما من در زمینه تولید سیم مفتول استیل فنری فعالیت دارم و از سایت شما هم خرید کردم ممنون

  7. سلام وقت بخیر
    نحوه ارسال به شهرستان ها در حجم کم به چه صورت است؟پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما