قیمت انواع سیم مفتول آهنی

باتوجه به نوسان بازار و افزایش یا کاهش هزینه ها قیمت ثابتی برای سیم مفتولی نمیتوان ارائه داد و باید تمام عوامل از جمله : عومال محیطی، هزینه ای، نیاز جوامع و بسیاری از مورد های مشابه را بررسی کرد و متناسب با زمان، ارزش محصول را اعلام کرد. سایت های بسیاری این اطلاعات را در اختیار همگان قرار می دهد و می توانید با استفاده از همین سایت ها اقدام به خرید اینترنتی کرده و قدمی جهت حذف واسطه های سود جویانه بردارید ولیکن انتخاب مرکزی معتبر و بدون نگرانی از خرید بسیار مشکل است ونیاز به شناخت کافی می باشد مجموعه فلزی دی یکی از معتبر ترین مراکز فروش سیم مفتولی است که افراد میتوانند انواع سیم مفتول آهنی را به قیمت کارخانه خرید کنند و تمام  متقاضیان میتوانند جهت خرید عمده بهترین سیم مفتول آهنی زیر قیمت بازار با مجموعه دی ارتباط بگیرند.

سیم مفتول آهنی، در انواع مختلف نازک، روکش دار و ضخیم با قیمت استثنایی به فروش می رسد. تنوع مدل سیم مفتولی در این شرکت، بسیار زیاد بوده؛ بدین صورت می توانید سیم مفتول حرارتی با سایز ۴٫۸ میلی متر و همینطور مفتول مسوار را با قطر ۵٫۵، ۷، ۶ میلی متر را با شرایط ویژه خریداری نمایید. مجموعه سیم فلزی با توزیع عمده مفتول آهنی در تلاش است تا نیاز خریداران بزرگ و عمده این محصول را رفع نماید. کیفیت این سیم ها، به گونه‌ای است که از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

قیمت انواع سیم مفتول آهنی

راهنمای خرید بهترین مدل سیم مفتول

سیم مفتولی، یکی از پر کاربرد ترین نوع سیم ها است که در ساختمان سازی از آن استفاده های زیادی می شود؛ اما چگونه می توان سیم مفتولی را تشخیص داد؟ یکی از راه های تشخیص این سیم از طریق نمای ظاهر آن است که سیم مفتولی، مقطع گردی دارد. این سیم، به روش‌ های مختلف تولید می‌ شود. به طور کلی سیم مفتولی به دو دسته تقسیم می شود:

 

  • سیم مفتولی سیاه
  • سیم مفتولی سفید

 

سیم های مفتولی، معمولاً از فولاد گالوانیزه ساخته می‌شوند؛ اما سیم مفتولی سیاه بر خلاف سیم سفید، از فولاد گالوانیزه نشده تولید می شود. یکی از ویژگی‌ هایی که سیم مفتول سیاه دارد، این است که به راحتی نمی‌ توان آن را خم نمود و قابلیت تابیده شدن نیز دارد. سیم‌ سیاه مفتولی، ویژگی دیگری هم دارد و آن این است که به دلیل مقاومت خوب آن به راحتی بافته می شود.

 

لازم به ذکر است سیم های بافته شده را می توان دوباره به حالت اول برگرداند. تنوع مدل سیم‌ مفتولی زیاد بوده و به دلیل انعطاف خوبی که دارند، دارای کاربرد های زیادی نیز می باشد. همینطور جنس به کار رفته در آن نیز مختلف است. بنابراین توصیه می شود برای خرید انواع سیم از فروشگاه های معتبر، از افرادی که تجربه کافی در این زمینه را دارند، راهنمایی گرفته تا بتوانید سیم مناسب را خریداری نمایید.

 

راهنمای خرید بهترین مدل سیم مفتول

خرید مفتول آهنی

برای آگاهی از قیمت بروز سیم مفتول آهنی سیاه و سیم مفتولی آهنی سفید کافی است، با ما تماس برقرار نمایید تا قیمت روز مفتول آهنی را برایتان ارسال نماییم. مجموعه ما با شناخت بازار و تعیین استراتژی های خود در حوزه فروش بهترین مفتول آهنی، توزیع عمده مفتول شاخه‌ای و سایر انواع مفتول ها و مشتقات فلزی در تلاش است تا با گسترش زنجیره ارزش محصولات خود و توسعه خطوط تولید خود محصولاتی درخور شان مردم ایران تولید نماید.

بهترین صادر کننده سیم مفتول آهنی

از انواع مختلف سیم مفتولی که در بازار موجود می باشد، مفتولی آهنی یکی از پر کاربرد ترین آنها است. اگر به ساختمان این سیم دقت نماییم، مشاهده می نمایم که از یک بیلت فولادی تولید شده‌اند. پس از این که عملیات نورد بر روی بیلت فولادی صورت گرفت، در این حالت سیم‌ مفتولی آماده و به صورت بسته بندی و کلاف در می آورند. در واقع سیم مفتولی انواع مختلفی دارد و از آن در ساخت توری استفاده های زیادی می شود. لازم به ذکر است نمونه‌ای از سیم مفتولی، ضد زنگ می باشد.

 

همچنین جنس سیم، از نوعی فولاد ضد زنگ می باشد که برای اولین بار در ساخت کارد و چنگال استفاده شد. پس از مدتی به دلیل ویژگی که داشت مخصوصاً این که در مقابل خوردگی مقاومت از خود نشان می داد، بنابراین طولی نکشید که در صنایع شیمیایی راه پیدا نمود. در حقیقت این سیم به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی، کاربرد فراوانی دارد. بنابراین تولید انیوه این محصول در داخل کشور، سبب شده است تا ایران به عنوان یکی از کشور های صادر کننده سیم در جهان شناخته شود.

مجموعه دی چندین سال است به عنوان بهترین صادر کننده مفتول آهنی میان مشتریان و متقاضیان این محصول شناخته شده است و قابلیت خرید انواع سیم مفتول آهنی به قیمت کارخانه را در اختیار همه قرار می دهد و تمام مشتریان به راحتی میتوانند از طریق سایت ثبت سفارش کنند تا در کوتاه ترین زمان محصول به دستشان برسد.

 

بهترین صادرکننده سیم مفتول آهنی

41

  1. به خدا دوره و زمونه اییشده که آدم نمیدونه ازکجاخریدکنه دوتامغازه کنارهم ازیکی خریدمیکنی میبینی باهم چه تفات قیمتی دارند ماحدود سه سال پیش بود سیم گرفتیم واسه خونه صدمتر شد ده میلیون تومن ای کاش من اون موقع بااین سایت آشنا می بودم ونه تنهااون صدمتر بلکه همه ی اون سیم های که واسه کل ساختمون لازم داشتیم روازاین جا خریداری میکردم و مطئن بودم که دیگه جایی وجودنداره که ارزون ترازاینجا باشه ولی الان به دوستان آشنایان واقوام همه که دارن باوام بنیادمسکن ساخت وسازمیکنن پیشنهاددادم همه ی موادشونوازشماخریدکنند

  2. سلام وقت بخیر سیم مفتولی همونجوری که گفتین در ساختمان سازی کاربرد بسیاری داره و در آرموتوربندی و اسکوپ سنگ های نمای ساختمان بسیار استفاده میشه و اگر کیفیت خوبه نداشته باشه میتونه خسارت به ساختمان وارد کنه.
    تشکر میکنم از سایت و مطالبتون و راهنمایی بفرمایید برای سفارش و تهیه محصولاتتون چه باید بکنیم؟ و قیمت محصولتون امیدوارم مناسب باشه و بی واسطه بدست مشتری برسه.
    با سپاس فراوان

    • سلام مهدی عزیز
      وقت شما بخیر
      برای سفارش و تهیه محصول با شماره موجود درسایت تماس بگیرید.

  3. سلام عرض ادب.اتفاقا عمده استفاده ما چه در سگارهای ساختمانی حتی امور منزل سیم مفتول سفید هست.و ممنون از شماقیمت روز بازار رو این سایت در اختیار مشتریانش قرار میده.

  4. سلام خسته نباشید سیم مفتولی برای کسایی که تو کار ساختمونن خیلی کاربردیه و منم میخواستم برای خونه ای که داریم درست میکنیم تهیه کنم ولی متاسفانه قیمتا خیلی بالاس و اینکه میخواستم بدونم قیمتای شما چجوره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  5. سلام ممنون ازاین محصول خوب وباکیفیت بنده ساختمان سازهستم وبرای مقاوم سازی بععضی ازقسمت ها وسازها ازاین نوع سیم استفاده میکنم وبه دوستان توصیه میکنم ازاین محصول خریداری کنند

  6. سلام خسته و نباشید
    شما در قسمتی از مقاله تون در مورد سیم مفتولی سیاه و سیم مفتولی سفید صحبت کردید آیا تفاوت قیمتی هم این محصولات دارند با هم؟؟

  7. سلام خسته نباشید من برای یکی از درس های فنی ام مقدار کمی از محصولتون را نیاز داشتم
    آیا سایت شما تعداد کم هم فروش دارین یا فقط به صورت عمده فروش دارین؟

  8. سلام
    باز هم اطلاعات دوستان در مورد یک کالا باعث شد که به کارایی بیشتر پی ببریم
    ممنون که در کنار عرضه کالا اطلاعات خوبی راجع به آنها می‌دهید

  9. سلام خدا قوت خسته نباشید سازندگان گرامی حتما برای تهیه سیم مفتول از این سایت استفاده کنید و این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید ممنون از مجموعه دی

  10. با سلام.سیم مفتول کاربردهای زیادی داره.من تو زمینه کارهای هنری کار میکنم و سیم مفتول برای گلسازی و مجسمه سازی استفاده میکنم .مایلم ازین بعد بصورت آنلاین سفارش بدن تا برام مقرون به صرفه تر باشه

  11. من از خرید قبلی که ازتون کردم کاملا راضی هستم هم کیفیتشون هم از لحاظ قیمت خیلی خوب بود میخوام دوباره به خود شما سفارش بدم

  12. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت گذاشتید خیلی عالی بود

  13. با سلام و وقت بخیر
    میخواستم از قیمت سیم های مفتولتون اطلاع پیدا کنم. کدوم سیم های مفتول برای عروسک سازی مناسب هستند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  14. من برای متحرک کردن اندام عروسک هایی که می سازم از سیم مفتول استفاده می کنم. کمترین مقداری که می تونم ازتون تهیه کنم چقدره؟

    • سلام خانم سرافراز
      وقت شما بخیر
      فروش به صورت عمده می باشد. برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود درسایت تماس بگیرید

  15. سلام سیم مفتول بجزکاربرد در کارساختمانی ،درکارهای هنری مثل گلسازی وغیره کاربردداره

  16. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با استاندارد و طعم مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  17. سلام
    ارسال به تمام شهرستان هم دارین برای محصولاتتون ؟ من برای پروژه های شهرستانم میتونم سفارش بدم از سایتتون؟

  18. سلام روز بخیر مجموعه دی در زمینه صادرات سیم مفتول آهنی مدت زیادی است که تلاش می‌کند و همین امر یعنی محصولات خوبی داشتند که بازارهای جهانی خواهان تهیه این سیم مفتول هستند و باعث افتخار است برای ایران، و صد در صد ما هم از این محصول استفاده می کنیم ممنون از محصولات با کیفیت تون.

  19. سلامو عرض ارادت خدمت من در زمینه صادرات سیم مفتول آهنی فعالیت دارم و از سایت شما بسیار راضی م و انواع مختلف سیم مفتول رو خریداری کردم.

  20. سلام و خسته نباشید می تونم بپرسم شما چند نوع سیم مفتول را تولید و می فروشین؟
    خرید محصولاتتون و لیست قیمت ها رو می شه بهمون بگین.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  21. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خرید سیم مفتول

  22. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما سیم مفتول آهنی سفارش دادم درجه یک و مرغوب با اطلاعاتی که دادید قیمتش هم اگر بدونیم خیلی بهتره

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  23. محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست . پیشنهاد می کنم ازشون خرید کنید

  24. سلام من مدتیه که از مشتریان این مجموعه هستم، کیفیت محصولاتشون بی نظیره پیشنهادش می کنم

  25. من از طریق یکی از دوستانم با سایت شما آشنا شدم و از خریدم بسیار راضیم مرسی از سایت خوبتون

  26. سلام و خسته نباشید. همه ی انواع سیم مفتولی که در سایت شما مشاهده میکنم قیمت بسیار مناسب دارند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما