قیمت انواع سیم مفتول ضد زنگ

سیم مفتول ضد زنگ به دلیل قابلیت های خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که امروزه بازار فروش خوبی دارا است. همچنین قیمت انواع سیم مفتول ضد زنگ در بازار فروش این محصول، بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ از جمله این عوامل می توان به کیفیت و میزان مرغوبیت محصول، نام شرکت ارائه دهنده این محصول و از همه مهمتر میزان هزینه‌ای که برای تولید و عرضه این محصول در بازار هزینه می شود، اشاره نمود.

تمام متقاضیان این محصول می توانند با مراجعه به صفحات اینترنت قیمت روز انواع سیم مفتول ضد زنگ را مشاهده کنندو با انتخاب مناسب مرکز خرید اقدام به ثبت سفارش کنند. در سایت مجموعه همه روزه محصولات خود را معرفی کرده و دارای انواع سیم مفتول ضد زنگ با قیمت مناسب می باشد.

سیم مفتول ضد زنگ

کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه

استفاده از سیم مفتول گالوانیزه به دلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول به دلیل مقاومت خاصی که دارد، در صنایع مختلف از آن استفاده می گردد. در ادامه این مطلب به بررسی کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه می پردازیم.

کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه:

  • امروزه یکی از مهمترین کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه این است که به علت مقاومت خاصی که دارد، برای ایجاد یک دیوار، حفاظ در ساختمان و باغ همچنین زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. در این صورت از ورود حیوانات وحشی و ایجاد مزاحمت توسط افراد لاابالی جلوگیری شود.
  • از این محصول، برای ثابت نگه داشتن نقاشی ها و طرح های دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.
  • با توجه به این که این نوع سیم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند رطوبت و باران، دارای مقاومت خاصی است، از این رو از آن می ‌توان به عنوان یک قفل موثر برای بستن پنجره ها استفاده نمود.
  • یکی از مهمترین کاربرد های این سیم در صنعت ساختمان سازی می باشد. با توجه به ویژگی‌ های خاصی که این محصول دارد، از آن برای استفاده در انواع مصالح ساختمانی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.
  • این محصول در صنعت کشاورزی، برای بسته بندی محصولات کشاورزی از جمله یونجه و کاه، بسیار کاربردی است. سیم مفتولی گالوانیزه

تهیه ارزانترین انواع سیم مفتول ضد زنگ

برای تهیه ارزانترین انواع سیم مفتول ضد زنگ در بازار فروش این محصول، روش های بسیار خاصی وجود دارد که شما با استفاده از این روش ها، می توانید این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

 

یکی از آسانترین روش تهیه این محصول، استفاده از فروشگاه های معتبر و بازرگانی های فروش که در زمینه عرضه انواع سیم ضد زنگ مفتول در بازار مشغول به فعالیت هستند، می باشد. از دیگر روش های تهیه سیم مفتولی شاخه‌ای، این است که از طریق اینترنتی اقدام نمایید.

بهتر است بدانید قیمت های بسیار پایین سیم مفتول ضد زنگ نشانه ای از خرید سودمند نیست و نمی توان با اطمینان کافی خرید کرد اما مجموعه دی که یکی از معتبر ترین مراکز خرید است محصولی باکیفیت با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد باید این نکته را هم گفت اگر به صورت عمده خرید کنید میتوانید خرید مقرون به صرفه ای را داشته باشید و خوشبختانه مجموعه دی این امکان را هم فراهم کرده است. به عنوان مثال شما اگر به صورت عمده مفتول شاخه ای بخرید هزینه ی کمتری نسبت به خرید جزئی پرداخت میکنید شما می توانند با مراجعه به سایت و پر کردن فرم های فروش اقدام به ثبت سفارش خود کرده و بعد از تماس کارشناسان مربوطه منتظر ارسال محصول خود باشند.این مجموعه سیم مفتولی ضد زنگ درانواع مختلف و ابعاد گونان را شامل شده و قیمتی ارائه می دهد که بسیار مناسب تر از فروشندگان دیگر است.

 

 

مرکز خرید سیم مفتول ضد زنگ

برای تهیه ارزان سیم مفتول، شما می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی که در این زمینه فعال هستند، استفاده و محصول خوب و با کیفیت خریداری نمایید. بهترین فروشگاه اینترنتی موجود در این زمینه، استفاده از مرکز اینترنتی ما می باشد. این فروشگاه اینترنتی، دارای سابقه درخشان در زمینه عرضه این محصول می باشد.

سیم مفتول ضد زنگ

لیست قیمت روز سیم مقتول ضد زنگ

برای دریافت آخرین قیمت سیم فلزی ضد زنگ کافیست با ما تماس بگیرید تا از آن مطلع شوید کارشناسان مجموعه با صبر و حوصله، آماده اطلاع رسانی به تمام افراد در این زمینه می باشد.

91

  1. در مورد سیم مفتولی گالوانیزه و ضد زنگ، آیا با توجه به کاربرد و مدل های مختلف آن دارای قیمت متفاوتی می باشد؟ و قیمت عمده این محصول در حال حاضر چه مقدار است.

  2. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید. ممنون از اطلاعات خوبی که توی این مقاله نوشتید. برای دیوار کشی یک زمین کشاورزی ۵۰۰ متری چقدر سیم مفتولی گالوانیزه ضدزنگ احتیاجه؟ ممنون

  3. سلام خوشحالم که کشورعزیزم دارای چنین پیشرفتهای خوبی درتمام زمینه ها بخصوص درصنعت را دارد،سیم مفتول یکی ازاین صنعتهاست که کاربردهای ریز ودرشتی دارد

  4. باسلام این که سیم مفتول هاتون گالوانیزه و ضد زنگ هستند اصلی ترین و مهم ترین موردی است که این همه مشتری های وفا دار به خود جذب می کند

  5. ممنون از سایت خوبتون که اینقدر اطلاعات جامعی دارد و محصولات با کیفیتی ارائه می دهد.

  6. اطلاعات خوبی تو سایتتون بود ممنونم از قیمت مناسبی که برای محصولتون در نظر گرفتید.

  7. مفتول های گالوانیزه رو خریدم قیمت خوبی داشت ممنونم از شما بابت مشتری مداریتون

  8. مفتول های گالوانیزه ضد زنگتون رو سفارش دادم بسیار هم راضی بودم به بقیه هم توصیه می کنم.

  9. سلام تفاوت قیمت سیم مفتول ضد زنگ و گالوانیزه رو باید از چه طریقی از شما جویا بشیم ؟ممنونم از سایت خوبتون

    • “سلام آقای پاینده
      برای پاسخ گرفتن از سوالاتتون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
      موفق باشید.”

  10. ببخشید این سیم های ضد زنگ رو تو هر شرایط اب هوایی بیرون بمونن ضد زنگ بودنشون ثابت هست؟

    • سلام آقای پاینده عزیز
      برای توضیحات در مورد محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  11. من لیست قیمتهاتونو میخوام و تا چقدر توان تامین دارید و میتونیم باهم همکاری داشته باشیم

    • سلام جناب کمالی
      برای اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
      باتشکر

  12. سلام روزتون بخیر مطالب سایت بسیار جامع و کامل بود ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار گذاشتین فقط اینکه من سایت رو خیلی گشتم اما قیمت هارو جایی ندیدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  13. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما سیم مفتول خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  14. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

    • سلام منصور عزیز
      وقت بخیر
      امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد.مکان خرید این محصول از سایت هست. برای آگاهی از قیمت محصول تماس بگیرید.

  15. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  16. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  17. این مجموعه سیم مفتول ضد زنگ در انواع مختلفی همچون گالوانیزه و ابعاد گونان را شامل شده و قیمتی ارائه می دهد که بسیار مناسب تر از فروشندگان دیگر است.

  18. با سلام و وقت بخیر. واقعاً جنسش خوبه، ضد زنگ و ضخیم. من که خیلی از استفاده کردن ازش لذت می برم.

  19. سلام وقتتون به خیر
    آیا جهت صادرات سیم مفتول ضد رنگ امکان همکاری با مجموعه شما وجود دارد؟
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  20. سلام و وقت بخیر خدمت شما من در زمینه تولید سیم مفتول ضد زنگ فعالیت دارم و از سایت شما هم خرید کردم ممنون

  21. مطالب درج شده در سایت شما با موضوع سیم مفتول حرارتی بسیار عالی و سودمند بود. خدا قوت میگم به همکاران شما

  22. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟
    در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  23. سلام و عرض ادب خدمت شما سیم مفتول گالوانیزه بسیار با کیفیت و خوب هستن و من بسیار از خریدش راضی بودم سپاس از شما

  24. سلام دوستان کسی از این سایت خرید داشته؟ چطورمیتونم سفارش خودمو ثبت کنم؟ کسی هست منو راهنمایی کنه؟

    • سلام سرکار خانم دهقان، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  25. سلام خسته نباشید
    لطفا مطالب بیشتری در مورد کاربرد این سیم مفتول ها در سایت قرار بدید ممنون از شما

  26. سلام..وقت بخیر…من از این سایت خرید داشتم …محصولات باکیفیتی عرضه میکنید…داشتم دوباره ثبت سفارش میکردم گفتم ی نظر هم بدم…ممنون از سایت خوبتون

  27. سلام وقتتون بخیر اگه شما هم یه باغ یا زمینی دارید که داخل اون محصولی کاشتید یا در کل میخواهید که از شر حیوانات وحشی و موذی در امان بمونه پیشنهاد میکنم که سیم مفتولی گالوانیزه رو تهیه کنید واقعا کیفیت و مقاومت بالایی دارند و مناسب این کار هستند

  28. من از این سایت سیم‌مفتول خریداری کردم کیفیت خیلی خوبی داشت و قیمت خیلی مناسبی داشت توصیه می کنم از سیم مفتول های این سایت خرید کنید

  29. سلام و درود بسیار
    لطفا در رابطه با خرید اینترنتی و نحوه ارسال محصولات راهنمایی کنید با تشکر

    • سلام علی عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام سرکار خانم یحیوی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام معین عزیز، وقت شما بخیر؛
      برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  30. سلام و خسته نباشید
    بسته ی من رسید من خیلی راضی بودم از سفارشم
    حتما به آشنایان اقوام معرفی خواهم کرد
    با تشکر

  31. خدا قوت عزیزان
    لطفا معتبر ترین نمایندگی فروش محصولاتتون رو در کلان‌شهرهایی چون مشهد و تهران معرفی کنید تا بتونیم خرید حضوری کنیم.

    • سلام احمد عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  32. سلام و درود
    لطفا بفرمایید که ایا این محصول صادر میشود؟
    به کدام کشورها؟

    • سلام سرکار خانم سیفی نژاد نراقی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  33. سلام وقت بخیر طوری که مطالعه نمودم محصولات این سایت از تنوع بالایی برخوردار بوده که هر کس میتواند مطابق سلیقه و نیاز خود از این سایت خرید کنه از کیفیت اجناس این سایت مطمئن هستم و خودم از این محصولات استفاده میکنم و به دوستانم هم پیشنهاد میکنم

  34. سلام و وقت بخییر
    اگر بخوام به صورت عمده ای خرید کنم آیا قیمتش برام به صرفه تر درمیاد نسبت به خرید جزیی

    • سلام روزبه عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  35. من تاجر هستم و سفارش خواستم بدم میخواستم ببینم حداقل میزان سفارش چقدر هست و امکان صادرات وجود داره یا خیر؟

    • سلام جناب آقای شهابی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوال خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  36. سلام…
    امیدوارم کم شدن قیمت تمام شده باعث کاهش کیفیت نشه … چون به شدت در دراز مدت باعث کم شدن حجم و ارزش فروش مجموعه میشه … رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

  37. سلام و درود
    این سیم از محبوب ترین سیم های موجود در بازار می باشد و من تمام سیم های مفتول مورد نظر خود را از این سایت خریداری می نماییم.

  38. سلام‌وقت بخیر من از این سایت سیم مفتول ضد زنگ را خریداری کرده ام خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت سیم مفتول ضد زنگ را خریداری کنید.

  39. سلام وقت بخیر. ممنون بابت اطلاعات مفیدی از سیم مفتول ضد زنگ در سایت گذاشتید اطلاعات مفیدی کسب کردم

    • سلام سرکار خانم صاحبی کسرینه، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  40. با سلام و عرض ادب ،من میخواستم از این سیم مفتول سفارش بدم ،به چه صورتی سفارشم رو ثبت کنم؟نحوه عرضه این محصول به چه شکل است؟ممنون میشم به سوالاتم پاسخ دهید

    • سلام سرکار خانم امیدیان، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  41. سلام وقت بخیر
    من تو لاهیجان شمال زمین خریدم کاربرد باغ و درخت .دور تا دور این زمین ۱۳۰۰ متری را میخوام سیم مفتول کنم .چقدر باید خرید کنم ؟ارسال چند وقت طول میکشه تا به دستم برسه ؟ قیمت در خرید عمده به چه صورت ؟لطف میکنید راهنمایی و کمک کنید .

    • سلام آریا عزیز، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  42. سلام وقت بخیر ببخشید لطف کنید لیست قیمت سیم مفتول ضدزنگ رو درسایت قراربدین.حداقل و حداکثر میزان سفارش چقدر هست؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    • سلام سرکار خانم رحیمی کمال، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  43. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه و باکیفیت ، برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  44. سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. سیم مفتولی ضد زنگ برای چندین سال رنگش ثابت است یا خیر؟ لطفا پاسخ دهید.

    • سلام سرکار خانم یوسفی، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  45. سیم مفتول گالوانیزه به دلیل مقاومت خاصی که دارد در صنایع مختلف از آن استفاده می گردد این نوع سیم ضد زنگ بوده و برای حصار و… نیز مناسب می باشد.

  46. امروزه یکی از مهمترین کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه این است که به علت مقاومت خاصی که دارد، برای ایجاد یک دیوار، حفاظ در ساختمان و باغ همچنین زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

  47. سلام و عرض ادب بنده سه ماه پیش از این سایت سیم مفتولی ضد زنگ خریداری کردم‌.واقعا تواین مدت کم کیفیت خوبش رو بهم ثابت کرد.به همه دوستان پیشنهاد میکنم.باتشکر از مجموعه سیم فلز دی

  48. سلام وقت بخیر سیم مفتولی ضد زنگ از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار می باشد که توصیه می شود از این محصول خریداری نمایید

  49. سلام وخدا قوت ایران کشور پیشرفتهاست کشور موفقیت است و من خوشحالم که کشور عزیزمون در زمینه صنعت هم پیشرفت قابل توجهی داشته ممنون از توضیحاتتون درباره سیم مفتولی و ضد زنگ بودن ان نشانه کیفیت بالای آن است و به بازدید کنندگان توصیه میکنم حتما تهیه کنند

  50. استفاده از سیم مفتول گالوانیزه به دلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است

  51. سلام وقت بخیر
    حدود دو ماه پیش از سایت شما سیم مفتول گالوانینزه سفارش دادم،کاملا از خریدم راضی هستم

  52. من از سایت شما خرید کردم که قیمت های مناسبی دارد و توانستم بهترین نمونه از سیم مفتول ضد زنگ را با راهنمایی مشاوران عزیز سفارش دهم که بسیار خرسند هستم.

  53. سلام وقت بخیر.مفتول استیل ضد زنگ با دقت بالا توسط مهندسین حرفه ای و آموزش دیده طراحی شده اند به همین علت داری مقاومت و دوام بالا در برابر کشش می باشند. مفتول استیل در برابر خوردگی مقاوم هستند. مفتول استیل به دو صورت براق یا مات موجود می باشند همچنین از نظر دقت ابعادی و عملکرد بهینه توسط متخصصین مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرند.
    مفتول ضدزنگ ساخته شده در صنایع مختلفی مانند کشتی سازی ، پزشکی ، کشاورزی ، فنر سازی ، پیچ و مهره ، مواد شیمیایی ، نفت ، اتومبیل ، بافندگی (توری بافی)، اتصال دهنده ها ، فرآوری مواد غذایی ، کارخانه های کاغذ ، جوشکاری بیشترین کاربرد را دارند.

  54. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید. ممنون از اطلاعات خوبی که توی این مقاله نوشتیدامروزه یکی از مهمترین کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه این است که به علت مقاومت خاصی که دارد، برای ایجاد یک دیوار، حفاظ در ساختمان و باغ همچنین زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. در این صورت از ورود حیوانات وحشی و ایجاد مزاحمت توسط افراد لاابالی جلوگیری شود.
    از این محصول، برای ثابت نگه داشتن نقاشی ها و طرح های دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.
    با توجه به این که این نوع سیم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند رطوبت و باران، دارای مقاومت خاصی است، از این رو از آن می ‌توان به عنوان یک قفل موثر برای بستن پنجره ها استفاده نمود.
    یکی از مهمترین کاربرد های این سیم در صنعت ساختمان سازی می باشد. با توجه به ویژگی‌ های خاصی که این محصول دارد،

  55. سلام وقت بخیر سیم مفتول ضد زنگ چنده؟ اگر درست فکر کنم این سیم مفتول های ضد زنگ به صورت متری میفروشین دیگه؟

  56. با سلام و وقت بخیر. سیم مفتول گالوانیزه رو سفارش دادم و از کیفیت محصول شما راضی ام. از سیم مفتول گالوانیزه برای درست کردن حفاظ برای محافظت از باغم استفاده می کنم. خیلی مقاومت بالایی داره و محکمه. همچنین ضد زنگ هم هست و به مرور پوسیده میشه. ممنونم از مجموعه خوبتون، سیم فلزی

  57. سلام حیوانات نمی تونن این سیم مفتول ها رو با دندون هاشون پاره کنن؟

  58. سلام . امروزه یکی از مهمترین کاربرد سیم مفتولی گالوانیزه این است که به علت مقاومت خاصی که دارد، برای ایجاد یک دیوار، حفاظ در ساختمان و باغ همچنین زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. در این صورت از ورود حیوانات وحشی و ایجاد مزاحمت توسط افراد لاابالی جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما